پرده سینما

در تهران، فیلم‌های روی پرده تا آخر سال تغییر نمی‌کنند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ادامه اکران فیلم‌های در حال نمایش در سالن‌های سینمایی شهر تهران تا پایان سال خبرداد. غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این‌که فیلم‌های در حال اکران تا پایان سال به نمایش خود در سینماهای تهران ادامه می‌دهند، گفت: «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی، «طعم شیرین خیال» به کارگردانی کمال تبریزی، «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی و «ایران‌برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی از چهارشنبه ۲۰ اسفندماه در سینماهای کشور اکران می‌شوند.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی نیز از ۲۷ اسفندماه بعد از پایان نمایش «تمشک» و «لامپ صد» در گروه سینمایی فرهنگ روی پرده می‌رود. البته فیلم‌هایی که در حال حاضر در سینما‌ها نمایش داده می‌شوند، می‌توانند تا پایان سال به نمایش خود در سینما‌ها ادامه دهند. سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد: علی‌رغم مصاحبه تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عصر یخبندان» مبنی بر اکران این فیلم در گروه سینمایی آزاد در رسانه‌ها، تا امروز هیچ درخواستی برای نمایش این فیلم در گروه آزاد ارائه نشده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان خاطرنشان ساخت: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لامپ صد» نیز گلایه‌هایی را نسبت به عملی نشدن درست و مناسب قرارداد نمایش فیلم در سینما فرهنگ بیان کرد، که با توجه به این‌که هیچ شکایت رسمی مبنی بر این مسأله به شورا ارائه نشده است مورد بررسی قرار نگرفت و درصورت ارائه شکایت رسمی، به این مسأله رسیدگی می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1393/12/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.