پرده سینما

موسیقی برای «سرقت مردان خاکستری»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

امیرشهاب رضویان کارگردان فیلم «سرقت مردان خاکستری» از ساخت موسیقی توسط داریوش تقی‌پور و صداگذاری این فیلم سینمایی توسط بهمن اردلان خبر داد. امیرشهاب رضویان کارگردان فیلم «سرقت مردان خاکستری» با اعلام این خبر درباره روند انجام مراحل فنی این فیلم سینمایی به خبرنگار مهر گفت: بعد از پایان تدوین فیلم «سرقت مردان خاکستری» توسط فرامرز هوتهم، وارد مرحله صداگذاری شدیم که قرار است این فیلم سینمایی توسط بهمن اردلان صداگذاری شود. وی ادامه داد: همزمان با صداگذاری «سرقت مردان خاکستری»، ساخت موسیقی این فیلم سینمایی توسط داریوش تقی‌پور در حال انجام است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، اکران «سفر مردان خاکستری» سال آینده خواهد بود.

امیرشهاب رضویان که مدیریت پردیس سینمایی کوروش را بر عهده دارد در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به این‌که این مجتمع سینمایی آمادگی اکران فیلم‌های نوروزی سال ۱۳۹۴ را دارد، گفت: مجتمع سینمایی کوروش آمادگی اکران فیلم‌های سینمایی در گروه «هنر و تجربه»، فیلم‌های اکران شده در سرگروه‌های سینمایی و گروه‌های آزاد را دارد.

وی درباره استقبال از اکران فیلم‌های نوروزی گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته از برخی از فیلم‌ها در ایام جشنواره و همچنین حضور فیلم منتخب مردمی جشنوراه سی و سوم فیلم فجر در اکران نوروزی فکر می‌کنم که استقبال از مجموع فیلم‌های نوروزی خوب باشد. رضویان در پایان افزود: همچنین سعی خواهیم کرد در مجتمع سینمایی کوروش بهترین شرایط برای پذیرایی تماشاگران نوروزی را فراهم کنیم.


 تاريخ ارسال: 1393/12/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.