پرده سینما

«جنگ ستارگان» لگویی!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

«جنگ ستارگان: اپیزود هشتم» در قالب یک فیلم لگویی جدید ساخته می‌شود. به گزارش مهر و به نقل از هالیوودریپور‌تر، باب ایگر رییس و مدیرعامل کمپانی دیزنی اعلام کرد «جنگ ستارگان: اپیزود هشتم» ۲۶ ماه می ‌۲۰۱۷ در قالب یک فیلم لگویی راهی سینما‌ها می‌شود. این فیلم که هنوز نامی ندارد مانند فیلم لگویی بتمن که برمبنای فیلم‌های بتمن ساخته می‌شود، براساس فیلم‌های «جنگ ستارگان» ساخته خواهد شد.

«قسمت هشتم» دقیقاً ۴۰ سال پس از نمایش فیلم اول «جنگ ستارگان» به کارگردانی جرج لوکاس به نمایش درمی‌آید. این فیلم به‌نوعی در ادامه «قسمت هفتم» ساخته جی. ‌جی. ‌آبرامز خواهد بود که ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ اکران می‌شود و تحت کنترل دیزنی و با همکاری لوکاس فیلم راهی سینما‌ها می‌شود. «اپیزود هشتم» را رایان جانسون کارگردانی می‌کند و فیلمنامه آن را می‌نویسد.

این فیلم زمانی راهی سینما‌ها می‌شود که سه هفته قبل از آن مارول فیلم «محافظان کهکشان ۲» را در تاریخ ۵ ماه می ‌راهی سینما‌ها کرده است. اندکی پس از آن و در تاریخ ۱۶ ژوئن نیز پیکسار «داستان اسباب‌بازی ۴» را اکران می‌کند و اندکی بعد در تاریخ ۷ جولای «دزدان کاراییب: مردان مرده حرف نمی‌زنند» اکران می‌شود. این در حالی است که هنوز روشن نیست کمپانی برادران وارنر تصمیم دارد فیلم لگوی خود را چه زمانی راهی سینما‌ها کند.

در همین حال «اپیزود هفت» با رقبای چندانی در زمان نمایش روبه‌رو نخواهد بود. اولین «فیلم لگو» با فروش خوب ۴۶۸.۸ میلیون دلار در سراسر جهان، موجب شد تا فیلم‌های دیگر این‌چنینی ساخته شود. فیلمنامه فیلم بعدی «فیلم لگو» را ست گراهام -اسمیت می‌نویسد و کریس مک‌کی آن را کارگردانی می‌کند. ویل آرنت در این فیلم به‌عنوان صداپیشه حضور دارد. هر دو فیلم «اپیزود هشت» و «لگو» یک هفته پس از «ترمیناتور ۲» پارامونت اکران می‌شوند.


 تاريخ ارسال: 1393/12/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.