پرده سینما

کمال تبریزی: بسته شدن خانه سینما تقصیر خودمان بود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

کمال تبریزی که در مراسم تودیع محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه سینما حضور داشت، درباره موضوع بسته شدن خانه سینما تأکید کرد: بسته شدن خانه سینما تقصیر خود سینماگران بود.

 

 

کمال تبریزیکمال تبریزی کارگردان سینما در مراسم تودیع محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه سینما که عصر روز یکشنبه ۳ خردادماه در خانه سینما برگزار شد، گفت: در گذشته یک حسی میان سینماگران وجود داشت که می توان آن را دلیل موفقیت ما بر مشکلات دانست و آن مسأله این است که اگر پشت کسانی که خودمان انتخاب کرده ایم بایستیم در مسیر درستی قرار گرفته ایم و به موفقیت می رسیم. اگر با هم متحد باشیم علیرغم اتفاقات بدی که رخ می دهد می توانیم سربلند و پیروز خارج شویم.

به گزارش خبرنگار مهر وی با اشاره به اتفاقات سال‌های اخیر تأکید کرد: هر اتفاقی که طی این سال‌ها رخ داده است تقصیر خودمان بود و یکی از علل بسته شدن خانه سینما، خودمان بودیم. اگر برخی از سینماگران از ما جدا نمی شدند و بر علیه ما نمی شدند، کسی جرات نمی کرد در خانه سینما را ببندد.

این کارگردان سینما ادامه داد: اگر متحد باشیم کسی جرأت نمی کند خانه سینما را ببندد و نباید فراموش کنیم که راز ماندگاری ما با هم بودن است.

تبریزی در پایان گفت: محمدمهدی عسگرپور توانایی مدیریت بحران را داشت و افرادی مانند او در خانه سینما بسیار کم هستند. عسگرپور در صحبت های خود گفت که قرار است با توحیدی درباره خانه سینما کتاب بنویسد و من هم از آنها می خواهم که این اتفاق رخ دهد.


 تاريخ ارسال: 1394/3/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.