پرده سینما

ایرانمنش اولین نقش طنزش را بازی می‌کند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 


 

 

 

محمدرضا ایرانمنش قرار است در فیلم سینمایی «آلونک» نخستین نقش طنز خود را ایفا کند. محمدرضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ایفای نقش طنز در فیلم سینمایی «آلونک» اظهار کرد: شخصیتی در این فیلم داریم که درگیر موقعیت‌های طنز می‌شود و این نقش به‌نوعی پشت‌صحنه خود رضا ایرانمنش است. وی افزود: دوستان سینمایی و تلویزیونی همه می‌دانند من آدم بسیار طنازی هستم و متفاوت از آنچه جلوی دوربین می‌بینند، رفتار می‌کنم بنابراین وقتی با محمد رعیت‌پور کارگردان «آلونک» صحبت می‌کردم، احساس کردم این شخصیت خیلی به من نزدیک است.

ایرانمنش یادآور شد: برای همین تصمیم گرفتم این تجربه را هم داشته باشم و برای اولین‌بار یک نقش کمدی بازی کنم. به گزارش مهر، این هنرمند اخیراً در بیمارستان آتیه بستری بود و همانجا در نشست خبری اعلام کرد قصد دارد بلافاصله بعد از ترخیص از بیمارستان فیلم سینمایی «موقعیت من» را درباره ناگفته‌های جنگ بسازد. وی همچنین بازنویسی فیلمنامه و تهیه‌کنندگی «آلونک» را نیز بر عهده دارد.

حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی و رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما پس از انتقال ایرانمنش به منزل، دو مدیر سینمایی بودند که از او عیادت کردند. وی که به‌تازگی از بیمارستان مرخص شده است عصر دیروز سوم خردادماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل خانه سینما، به مناسبت سوم خرداد و جانبازی‌اش مورد تجلیل قرار گرفت.



 تاريخ ارسال: 1394/3/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.