پرده سینما

مهناز افشار: از اینکه جواب تلفن را ندهم لذت می برم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهناز افشار: در شش سال اول بازیگری عاشق دیدن عکس خودم روی جلد مجلات بودم. برای من جایزه مهم است. جایزه همیشه برای من مهم بوده و اگر فکر کنم می برم و بعد نبرم، خیلی ناراحت می شوم.این بازی های روانی واقعا آسیب پذیرم می کند. برخلاف مهناز افشاری که اینجا می بینید من واقعا روحیه ضعیفی دارم.

 

مهناز افشاربه گزارش جهان نیوز، مهناز افشار در گفتگو با یک مجله جوان با بیان این مطلب که هیچگاه به زنان زیبا و بهتر از خودش حسودی نمی کند، درباره حسادت به گلشیفته فراهانی گفت: حسادت من فقط وقتی گل می کند که ببینم به دیگری محبت بیشتری شده تا به من... مثلا هیچ وقت حسادت نمی کنم که چرا گلشیفته فراهانی موقعیتی به دست آورد و در یک فیلم هالیوودی بازی کرد. شاید بگویم خوب بود من هم موقعیت های خوبی بدست می آوردم، اما هیچ وقت به واسطه این مسئله حسادت حرص خورنده ندارم که خودم را زجر بدهم.

این بازیگر سینما در این گفتگوی کاملا صریح و بدون رودربایستی با اذعان به این نکته که در تمام مدت بازیگری اش هیچگاه در جشنواره فیلم فجر دیده نشده است، و در 6سال ابتدای بازیگری عاشق دیده شدن عکسش روی مجلات بوده و حالا سینما برایش مهم است، اظهار کرد: سال پیش فیلمنامه های خوبی به من پیشنهاد شد. وسوسه انگیز بود و نمی توانستم ردشان کنم. با خودم گفتم: مهناز، تو اینهمه فیلم بازی کردی و دیده نشدی. امسال دیگر وقت این است که دیده شوی. پس این کارها را قبول کن. دنبال این بودم که توی جشنواره دیده شوم.

وی با ابراز اینکه گرفتن جایزه از فجر همیشه برایش مهم بوده، عنوان کرده است: برای من جایزه مهم است. جایزه همیشه برای من مهم بوده و اگر فکر کنم می برم و بعد نبرم، خیلی ناراحت می شوم. این بازی های روانی واقعا آسیب پذیرم می کند. برخلاف مهناز افشاری که اینجا می بینید من واقعا روحیه ضعیفی دارم.

افشار همچنین در ادامه گفتگوی خود اشاره ای هم به شباهتش با فائقه آتشین کرده و گفته است: من واقعا در سینما اذیت شدم. خیلی حرفها زدند. من معتقدم اگر شبیه یک آرتیست بزرگ و تکرار نشدنی هستم نمی توانم او باشم. در صورتی که توی مطبوعات چقدر حرف های جعلی دراین باره نوشتند که توی مطبوعات در مقطعی باعث تنفر مردم از من شد. من با شور عشق آمدم و منتقدان به آن فیلم «زرشک زرین» دادند. تنها فیلمی که زرشک زرین گرفت.

وی با ابراز علاقه از لذت بردن از این قیاس می افزاید: برخلاف آنچه همه فکر می کنند، من از این مقایسه خیلی هم لذت می بردم. برای اینکه اصلا همین مسئله باعث شد به سینما بیایم. اما حالا باید قضاوت کنید و ببینید که مهناز افشار توانست از این ابزار استفاده کند و خودش را به عنوان بازیگر تثبیت کند یا نه.

وی در پایان مصاحبه نیز بیان می کند؛ هرکس مصاحبه‌اش را بخواند با خودش می گوید او آدم دیوانه ای است و در مقابل سوال مصاحبه شونده که آیا او دیوانه است(؟) پاسخ مثبت می‌دهد!

او همچنین از اینکه برخی اوقات جواب تلفن را ندهد لذت می برد و در دوران کودکی مادرش رخت خواب او را اتو می کرده تا گرم باشد و او راحت بخوابد. نقطه ضعف این بازیگر سینما هم به گفته خودش «اصالت و محبت و شخصیت» است و اگر کسی روی این نقاط مانور بدهد بد می بیند!


 تاريخ ارسال: 1389/2/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>....p:

من این مطلبو دیرخوندم ولی الانم نظرمو میگم به نظر من هرکی نظر شخصیه خودشو داره ولی این درست نیست که ما بی احترامی کنیم (برای نظر دوست خوبم شقایق میگم) اگر نظرمونو درست بیان کنیم هم بهتر مورد توجه قرار میگیریم و هم دیگران ناراحت نمیشن به نظرمن بازی مهناز افشار فوق العادست و صحبتاش برای من قابل احترامه

0+0-

دوشنبه 16 مرداد 1391



>>>شقایق:

خوبه والله ... اولا که باید روزی هزار بار خدا رو شکر کنی که شبیه گوگوشی چون به همین خاطر بازیگر شد ی !!! دوما افاده ها طبق طبق چقدر همه بازیگران ایران خود بزرگ بین شدن اصلا نمیفهمم اینا چطوری میتونن اسم خودشون رو بازیگر بزارن ؟ برید سینمای هالییود رو ببینید بعد از بازی کردن پشیمون شین اون از لیلا اوتادی که عقده ایه اینم از این دختره ... مگه شما کی هستین ؟ پرده سینما باید نظرم رو منعکس کنی ! وگرنه به خدا دیگه بهت سر نمیزنم ...

0+0-

چهارشنبه 15 ارديب 




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.