پرده سینما

بازار فیلم های سه بعدی هر روز داغ تر می شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قسمت چهارم عصر یخبندان و قسمت دوم  کابوس در خیابان الم نیز سه بعدی ساخته می شوند

 

1-عصر یخبندان

پوستر عصر یخبندان 4پیش تولید قسمت تازه‌ای از مجموعه فیلم انیمیشن كامپیوتری عصر یخبندان آغاز شد. چهارمین قسمت این مجموعه فیلم به صورت سه بعدی تهیه خواهد شد.

به گزارش فارس، كمپانی فوكس قرن بیستم كه تهیه‌كننده مجموعه فیلم عصر یخبندان است، تاریخ 13 ژولای سال 2013 را به عنوان زمان اكران عمومی آن انتخاب كرده است.

تازه‌ترین قسمت این مجموعه انیمیشین با نام عصر یخبندان:رانش اقلیمی تولید و روانه پرده سینماها خواهد شد. تهیه‌كنندگان فیلم هنوز كارگردانی برای آن انتخاب نكرده‌اند و معلوم نیست كه آیا كریس وج سازنده سه قسمت قبلی، با این پروژه همكاری خواهد كرد یا خیر. مایكل برگ ‌كار نگارش فیلم‌نامه عصر یخبندان جدید را تمام كرده است. سازندگان فیلم قصد دارند تا زمان نمایش عمومی فیلم، خط اصلی قصه آن را فاش نكنند.

در قسمت چهارم این اكشن ماجراجویانه و فانتزی سینمایی ری رومانو، جان لگوئیزامو، جك بلك و كوئین لطیفه یك بار دیگر صدای خود را به كاراكترهای اصلی قصه قرض می‌دهند. گفته می‌شود در قسمت جدید این انیمیشن، چند كاراكتر تازه‌ وارد ماجراها می‌شوند. مسئولان كمپانی فوكس قرن بیستم هم‌اكنون در حال مذاكره با چند بازیگر مطرح هستند، تا از صدای آنها برای جان بخشیدن به این كاراكترهای كارتونی استفاده كنند.

قسمت اول فیلم سال 2002 با هزینه‌ای 59 میلیون دلاری تهیه شد و در اكران عمومی خود در آمریكای شمالی، 177 میلیون دلار فروش كرد. استقبال تماشاگران از ماجراجویی‌های كمدی و خانوادگی كاراكترهای فیلم، تهیه‌كنندگان آن را ترغیب كرد تا قسمت‌های بعدی آن را نیز تهیه كنند. دو قسمت بعدی فیلم در سال‌های 2006 و 2009 ساخته شد و با استقبال خانواده‌ها و كودكان و نوجوانان روبرو شد.

خط اصلی قصه این مجموعه فیلم كه در دوران كهن اتفاق می‌افتد،‌ درباره چند حیوان ماجراجو است كه در هر قسمت با یك ماجرای تازه روبرو می‌شوند. هزینه تولید قسمت چهارم فیلم هنوز اعلام نشده است.

 

2-کابوس در خیابان الم

کابوس در خیابان المهمچنین تهیه كنندگان فیلم ترسناك كابوس در خیابان الم می‌گویند از همان زمان تولید این فیلم، در فكر ساخت قسمت دوم آن بودند و تولید دومین قسمت آن، ارتباطی به موفقیت خوب مالی آن در جدول گیشه نمایش ندارد.

به گزارش فارس، كمپانی برادران وارنر كه تهیه كننده فیلم است می‌گوید در همان زمان كه بحث تولید قسمت دوم آن مطرح شد،قرار شد آنرا به صورت سه بعدی تهیه كنند.

دن فلمن یكی از تهیه‌كنندگان فیلم می‌گوید: «درست است كه نسخه دوباره سازی شده كابوس در خیابان الم در سه روز اول نمایش 32 میلیون دلار فروش كرد. ولی این فروش خوب به هیچ وجه عامل اصلی در تصمیم‌گیری اخیر ما نبوده است.ما خیلی وقت پیش تصمیم‌گرفتیم قسمت‌های بعدی این فیلم ترسناك را تهیه كنیم.اما این خبر را تا پیش از این به صورت رسمی اعلام نكردیم،زیرا دلیلی برای این كار وجود نداشت.وقتی هنوز فیلمی به نمایش عمومی در نیامده و كسی آن را تماشا نكرده است،چطور می‌توان صحبت از تولید قسمت‌های جدید آن كرد؟در عین حال،كسی نباید فراموش كند كه نسخه اصلی فیلم در دهه هستاد هم صاحب چند دنباله بود. پس طبیعی است كه نسخه دوباره سازی شده ما هم همین راه را در پیش بگیرد.»

این تهیه‌كننده در ارتباط با تولید نسخه سه بعدی قسمت دوم چنین توضیح می‌دهد: «موفقیت نسخه‌های سه بعدی تعدادی از محصولات سینمایی یك سال اخیر - و به ویژه آواتار و برخورد تایتان‌هادر چند ماه اخیر-ما را بر آن داشت كه قسمت دوم كابوس در خیابان الم را سه بعدی بسازیم»

تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند فروش32 میلیونی فیلم در سه روز اول نمایش، بهترین افتتاحیه برای یك فیلم سینمایی ترسناك در ماههای آوریل و مه بوده است.

همین موفقیت بالا است كه بحث تولید قسمت‌های جدید كابوس در خیابان الم را جدی می‌كند.

تهیه كنندگان فیلم از اریك هایسر و وزلی استریك دعوت كرده‌اند تا كار نگارش فیلم‌نامه قسمت دوم فیلم را شروع كنند. تحلیل‌گران سینمایی عقیده دارند تولید قسمت جدید فیلم به شیوه سه بعدی،شمار تماشاگران آنرا حداقل تا 30 درصد بالاتر خواهد برد.

كابوس در خیابان الم قصه گروهی از نوجوانان یك شهر كوچك و آرام است كه در خواب و رویای خود،با یك قاتل عجیب و غریب به نام فردی كروگر روبرو می‌شوند.

این قاتل فقط در خواب و رویای قربانیان خود وجود دارد و اگر نوجوانان از خواب و رویای خود بیرون نیایند،در همان خواب و رویا توسط او به قتل می‌رسند. فردی كروگر در انتخاب خبیث‌ترین كاراكترهای تاریخ سینما از سوی منتقدان و انستیتو فیلم آمریكا،در بین 10 نفر اول فهرست قرار دارد.

 

در همین رابطه بخوانید

بازار فیلم های سه بعدی هر روز داغ تر می شود

قسمت سوم حلقه به صورت سه بعدی ساخته می شود

ریدلی اسکات بیگانه های سه یعدی را می سازد 

کاپولا: فیلم های سه بعدی بسیار خسته کننده اند


 تاريخ ارسال: 1389/2/18
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سیاوش:

ازسایت بسیارخوبتان ممنونم کاش این فیلمهای زیبادربازارایران هم وجودداشت

0+0-

پنجشنبه 26 ارديبهž




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.