پرده سینما

جشنواره فیلم کودک، امسال هم در اصفهان

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جشنواره فیلم کودک اصفهاندر حالی که مدتی است مساله مکان برپایی بیست و نهمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان محل مناقشه است، در نهایت مقرر شد که اصفهان میزبان این دوره از جشنواره باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش تغییر شهردار اصفهان باعث شد که توافقات سازمان سینمایی و مسئولان این شهر برای برپایی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان معلق بشود و در این فاصله شهرهای دیگری چون همدان و حتی تهران برای میزبانی این جشنواره سینمایی مطرح شوند.

در نهایت و در پی جلسه پنجشنبه ۸ مرداد مسئولان سازمان سینمایی با مدیران اصفهانی مقرر شد بیست و نهمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار شود. البته برای تاریخ برگزاری این جشنواره باید شورای سیاستگذاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان به جمع بندی برسد.

با توجه به زمان اندک باقیمانده به زمان همیشگی برگزاری جشنواره کودک در مهر ماه به نظر می رسد هماهنگ کردن شرایط میزبانی در فاصله دو ماهه میسر نباشد و زمان برپایی جشنواره نیز تغییر کند.

در این جلسه حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، شهردار و معاون فرهنگی و اجتمای شهرداری اصفهان، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان و  مسئول اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان حضور داشتند و طی دو ساعت به بررسی سیاست های اجرایی بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان پرداختند.

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/5/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.