پرده سینما

لئوناردو دی‌كاپریو با «آكوامن» می‌‌آید

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دی کاپریو با كلیت طرح موافقت كرده،ولی امضای قرارداد همكاری را مشروط به خواندن فیلم نامه نهایی كار كرده است

 

کارتون آکوامنصنعت سینما در تدارك تولید نسخه زنده جدید سینمایی قصه كمیك استریپی آكوامن است و قرار است نقش این ابرقهرمان را لئوناردو دی‌كاپریو روی پرده سینما بازی كند. سریال کارتونی آکوامن در دهه 1350 از تلویزیون ایران پخش می شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، كار نگارش فیلم‌نامه نسخه سینمایی آكوامن در سكوت كامل شروع شده و گفته می‌شود كلید فیلم‌برداری آن تا زودتر از سال 2012 زده نخواهد شد.

به گفته منابع نزدیك به تولید فیلم،نسخه سینمایی جدید آكوامن ‌برای تابستان سال 2013 آماده نمایش عمومی خواهد شد. سازندگان فیلم قصد دارند آن را به صورت یك مجموعه فیلم سینمایی درآورند و هر دو سال یك بار، قسمت تازه‌ای از آن را تولید كنند. آنها با دی‌كاپریو دیدار كرده و پیشنهاد بازی در نقش مرد آكواریومی را به او داده‌اند. این بازیگر با كلیت طرح موافقت كرده،ولی امضای قرارداد همكاری را مشروط به خواندن فیلم نامه نهایی كار كرده است. دی‌كاپریو با بازی در این فیلم كمیك استریپی، وارد مرحله تازه‌ای از فعالیت بازیگری خود خواهد شد.

قصه كتاب مصور آكوامن را كیت بیتن نوشته و یكی از قصه‌های ابرقهرمانانه مورد علاقه كودكان و نوجوانان است. این قصه مصور قبل از این بارها به صورت مجموعه انیمیشن تلویزیونی تهیه و تولید شده است. این قصه آخرین بار سال 2007 به روی آنتن تلویزیون رفت. كاراكتر اصلی این مجموعه قصه،مرد جوانی به نام آكوامن است كه دارای قدرت زیادی است و در آب دریا زندگی می‌كند. در هر یك از قصه‌های این مجموعه كتاب، وی به نبرد با عوامل و شخصیت‌های منفی قصه برمی‌خیزد. مجموعه كتاب مصور آكوامن دارای پیام‌های مثبت محیط زیستی است.

خبر تولید احتمالی نسخه جدید سینمایی آكوامن با بازی دی‌كاپریو در شرایطی پخش می‌شود كه این بازیگر خود را آماده حضور در درام جنایتكارانه و دلهره‌آور زندانیان می‌كند. زندانیان كه هنوز كارگردانی برایش انتخاب نشده، بر اساس فیلم‌نامه‌ای از آرون گوزیكوفسكی ساخته خواهد شد. دی‌كاپریو در فیلم در نقش مردی ظاهر می‌شود كه دست به یك آدم‌ربایی می‌زند.كسی كه او می‌دزد، مردی است كه احتمالا عامل اصلی ناپدید شدن دختر و دوست صمیمی اوست.

از دی‌كاپریو هم اكنون درام علمی - تخیلی آغاز به كارگردانی كریستوفر نولان آماده نمایش است. از این فیلم به عنوان یكی از امیدهای اصلی جدول گیشه نمایش در فصل تابستان امسال اسم می‌برند.


 تاريخ ارسال: 1389/2/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.