پرده سینما

تصویر راسل کرو بر روی تمبر های استرالیا منتشر شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویر راسل کرو روی تمبرهای استرالیایینوئل لیهی از مسؤلان اداره پست استرالیا در این مورد گفت: این کار را انجام دادیم تا استعداد و نقش مؤثر تو در اعتلای صنعت سینما را پاس بداریم.»

 

 مقامات اداره پست استرالیا قرار است تصویر راسل کرو بازیگر مطرح سینما به خاطر بازی اش در نقش رابین هود، بر روی جدید ترین تمبر های پستی این کشور چاپ شود.

به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه – راسل کرو 46 ساله که زاده نیوزیلند است ولی به تابعیت استرالیا در آمده، در فیلم رابین هود به کارگردانی ریدلی اسکات بازی کرده است. این فیلم که کرو تهیه کننده آن نیز هست، قرار است هفته آینده در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم کن به نمایش گذاشته شود.

نوئل لیهی از مسؤلان اداره پست استرالیا در این مورد گفت: «نمایش فیلم رابین هود مورد توجه دنیا قرار گرفته و ما فکر کردیم الان زمان بسیار مناسبی برای تقدیر از این بازیگر بزرگ سینما است و این کار را با چاپ تصویر او در فیلم هالیوود بر روی تمبر انجام دادیم تا استعداد و نقش مؤثرش در اعتلای صنعت سینما را پاس بداریم.»

راسل کرو که نام او بیشتر از همه بازی فراموش نشدنی اش در فیلم گلادیاتور را که یک جایزه اسکار هم نصیبش کرد به یاد علاقه مندان سینما می آورد، ماه گذشته در «قدمگاه مشاهیر هالیوود» صاحب یک ستاره شده بود. کرو پیش از این هم یک بار دیگر به مناسب اجرای طرح «اسطوره های سینما» تصویرش بر روی تمبر های استرالیا چاپ شده بود.


 تاريخ ارسال: 1389/2/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.