پرده سینما

فیلم «محمد رسول‌الله» مجیدی به مسجدی در دانمارک رسید

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساره بیات سر صحنه فیلم محمد رسول الله (ص)فیلم محمد رسول الله (ص) در اولین نمایش اروپایی خود در مسجد امام علی (ع) در کشور دانمارک و با حضور مجید مجیدی به روی پرده رفت. به گزارش ایسنا، جدیدترین ساخته سینمایی مجید مجیدی با عنوان محمد رسول الله (ص) پس از نمایش در سینماهای کشور، در اولین نمایش خارجی خود راهی کشور دانمارک شد و با حضور کارگردان در مسجد امام علی (ع) شهر کپنهاگ به روی پرده رفت.

فیلم مجیدی امروز (چهارشنبه 20 آبان ماه) در دومین نمایش خود در کشور دانمارک در سالن تئاتر برمن به روی پرده خواهد رفت که با حضور کارگردان و جلسه پرسش و پاسخ نیز همراه خواهد بود.

فیلم محمد رسول الله (ص) در ادامه نمایش خود در کشور دانمارک روز جمعه (22 آبان) در سالن سینماتیکت و روز شنبه (23 آبان) در سالن سینمای پالادس در مرکز شهر کپنهاگ به نمایش گذاشته خواهد شد.

فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی که به داستان زندگی کودکی حضرت محمد (ص) می‌پردازد، برای اولین‌بار در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۳ اکران شد و نمایش عمومی آن نیز از روز ۵ شهریور ۱۳۹۴ (۲۷ اوت ۲۰۱۵) در ایران و همزمان با افتتاحیه جشنواره فیلم مونترال کانادا آغاز شد.

فیلمبرداری این اثر بر عهده ویتوریو استورارو و موسیقی متن آن ساختهٔ ای. آر. رحمان است که هر دو از هنرمندان مطرح و برنده جایزه اسکار هستند.

در چند روز آینده، بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کمریمیج لهستان هم که از 23 تا 30 آبان ماه برگزار می‌شود،جایزه برجسته زوج سینمایی خود را به مجید مجیدی کارگردان و ویتوریو استرارو مدیر فیلمبرداری این فیلم اهدا می‌کند.

این جایزه همه ساله به طور مشترک به کارگردان و مدیر فیلمبرداری یک اثر برجسته سینمایی اهدا می‌کنند.



 تاريخ ارسال: 1394/8/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.