پرده سینما

علی‌اکبر ثقفی با «هلن» دوباره پشت دوربین رفته است

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

علی‌اکبر ثقفی که پس از سال‌ها با فیلم «هلن» به عرصه کارگردانی بازگشته، معتقد است فاکتور مهم برای ساخت فیلم داشتن انگیزه و البته شرایط کار است. علی‌اکبر ثقفی که این روز‌ها «هلن» نوشته امیرحسین ثقفی و شراره سروش را کارگردانی می‌کند درباره ساخت این فیلم به خبرنگار مهر گفت: از جمله سینماگرانی هستم که همیشه دغدغه کارگردانی دارم اما کمتر شرایط ساخت فیلم برایم فراهم شده و در این سال‌ها ترجیح دادم از سینما دور نبوده و در حوزه تهیه‌کنندگی فعالیت داشته باشم.

کارگردان فیلم «جان‌سخت» ادامه داد: در ساخت فیلم «هلن» نگاه و روش خاص خودم را به‌کار بردم و سعی کردم پس از سال‌ها دوری از این عرصه، اثر درخور و شایسته‌ای را بسازم. وی با اشاره به این‌که فیلمبرداری «هلن» با مدیریت فرشاد گلسفیدی در هفته جاری به پایان خواهد رسید، بیان کرد: تاکنون ۹۰ درصد از فیلمبرداری «هلن» انجام شده و در حال حاضر مشغول فیلمبرداری آخرین صحنه‌ها هستیم و اغلب لوکیشن‌ها در فضای شهری هستند. البته کل لوکیشن‌های فیلم در تهران بوده‌اند.

کارگردان فیلم «فوتبالیست‌ها» درباره داستان فیلم جدیدش که اثری پربازیگر است این‌گونه توضیح داد: داستان فیلم درباره دختری است که قرار است به سفری برود اما به‌علت گرفتاری خانواده، مسیر دیگری در پیش می‌گیرد. ثقفی در پایان یادآور شد: تدوین توسط مستانه مهاجر انجام خواهد شد و در نظر دارم «هلن» را برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده کنم.



 تاريخ ارسال: 1394/9/8
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

یک تهیه کننده دغدغه مند و با شعور که مدیوم سینما را خوب میشناسد و همواره با اهالی رسانه همراه است. امیدوارم هلن هم در ادامه روند رو به رشد او اثری ماندگار باشد.

0+0-

سه‌شنبه 10 آذر 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.