پرده سینما

احتمال حبس همسر شون کانری به‌دلیل تقلب مالياتی در اسپانيا

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

 

 

همسر شون کانری به دليل تقلب مالياتی در اسپانيا با احتمال زندانی شدن روبه رو شده است. به گزارش مهر و به نقل از گاردین، میشلین راکبرون همسر شون کانری به دلیل فرار مالیاتی با جریمه‌ای شانزده میلیون پوندی و احتمال حکم دو سال زندان روبه رو شده است.

همسر شون کانری که به عنوان نخستین جیمز باند سینما شهرتی جهانی دارد، به تقلب مالیاتی چند میلیون یورویی در مورد مالیات املاک در ماربلای اسپانیا متهم شده است. در صورت اثبات این اتهام، خانم راکبرون ۸۶ ساله ضمن پرداخت شانزده میلیون پوند جریمه با زندانی تا دو سال‌و‌نیم روبه رو خواهد شد.

دادستان شهر ماربلا که این املاک در آنجا واقع است، خانم راکبرون را متهم کرده که در یک تقلب مالیاتی در مالیبو در سال ۱۹۹۸ به ارزش ۶.۴ میلیون یورو دست داشته است.

شون کانری ۸۵ ساله در آغاز تحقیقاتی که سال پیش انجام شد و مقامات اسپانیایی نام عملیات «گلدفینگر» را با اشاره به فیلم مشهوری از جیمز باند به همین نام بر آن نهادند، از این اتهام تبرئه شد، اما همسر وی و وکلای او و چند تاجر به این فروش غیرقانونی متهم شدند. این در حالی است که همسر وی هر نوع خلافی را منکر می شود.

کانری و همسرش املاک مالیبو را چند دهه در تملک داشتند و در نهایت آن را به قیمت ۶.۴ میلیون پوند فروختند. این املاک تخریب شدند و به جای آنها ۷۳ واحد لوکس ساخته شد که ادعا شد در تملک ۵ خانواده است. ارزش این واحدها ۵۳ میلون یورو بود. تحقیقات ۵۶ صفحه‌ای که در این باره انجام شد ابتدا کانری و همسرش را به عنوان متهمان مطرح کرد، اما بعد از برائت کانری، همسر او به عنوان متهم اصلی این پرونده باقی ماند.



 تاريخ ارسال: 1394/9/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.