پرده سینما

آیا دوران فراموشی اسطوره های هالیوود فرا رسیده؟

پرده سینما

علیرغم آنچه پیش بینی می شد، قبر بالای سر مرلین مونرو فروش نرفت!

قبر مریلین مونروفارس- برنامه حراج قبری كه در قسمت مردگان هالیوودی و بالای قبر مریلین مونرو (بازیگر شهیر و شناخته شده دوره سینمای کلاسیک آمریکا) قرار دارد، بدون خریدار و پیشنهاد خاصی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، تلاش برای حراج یك قبر در بالای آرامگاه مریلین مونرو از ماه‌ها پیش آغاز شده بود. اما هیچ كس حاضر نشده برای خرید قبری در بالای قبر مونرو مبلغ در نظر گرفته شده را كه 500 هزار دلار بوده پرداخت كند. پیش از این در ماه آگوست نیز یك جلسه برای حراج این قبر برگزار شده بود كه با شكست همراه بود. در دور نخست این حراجی یك ژاپنی پیشنهاد 4.6 میلیون دلاری خود را برای خرید این قبر پس گرفته بود.

مرگ مونرو به سال 1962 برمی‌گردد و اصرار بر حراج قبر بالای قبر این بازیگر آمریكایی را یك زن بیوه كه به صورت ارث از همسرش به او رسیده، از چند ماه پیش، مطرح و دنبال كرده است.شوهر این زن بیوه این قبر را از  جودی ماجیو، شوهر اسبق مریلین مونرو گرفته بوده است. شوهر مونرو بعد از جدایی از همسرش این قبر را به شوهر این زن بیوه داد.قطعه‌ای كه «مونرو» در آن دفن است، به قطعه مردگان سینمای هالیوود شهره است.


 تاريخ ارسال: 1388/8/18
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>مجید :

مرلین مونرو هیچ گاه از یاد هیچ سینما دوستی نمی رود در آن دنیا خوب پیوند زمینی دیگر معنی ندارد که چنین قبری خواهان زیادی داشته باشد وقتی مردی که دیگه نمی تونی بگی قبرم بالای سر مرلین مونرو هست ولی یادمون بیاد لوازم براندو سه سال پیش با چه ارقام گزافی به فروش رسید حتی یک عدد خودنویس اسطوره ها همیشه اسطوره هستند

1+0-

پنجشنبه 4 دي 1388




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.