پرده سینما

پس از ۶ سال فیلم کمال تبریزی اکران می شود

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

دونده زمین ساخته کمال تبریزیدونده زمین به کارگردانی کمال تبریزی پس از ۶ سال امکان اکران یافت و در گروه «هنر و تجربه» روی پرده می‌رود.

به گزارش مهر، فیلم دونده زمین ساخته کمال تبریزی پس از ۶ سال انتظار از اردیبهشت ماه سال ۹۵ در گروه «هنر و تجربه» اکران می شود.

این فیلم که محصول ۱۳۸۹است درباره يک هنرپيشه مشهور ژاپنی است كه نذر كرده است در سن ۶۰ سالگی دور دنيا را بدود. او پس از يك سال و اندی آمريكا و اروپا را دويده و در كشور تركيه متوجه می شود که به سرطان لنفاوی مبتلا است. او با اراده استوار به راه خود ادامه می دهد.

دست اندرکاران فیلم دونده زمین از او خواسته بودند تا در فيلم در نقش خودش بازی كند و او نیز قبول كرد و فيلم به كارگردانی كمال تبريزی در سال ۸۹ ساخته شد. در فيلم اميدبخشی بسياری به همه انسان‌ها به خصوص بيماران سرطانی ديده می‌شود.

در اين فيلم بازيگرانی چون سحر دولتشاهی، خسرو احمدی، ناهيد مسلمی، حسين عابدينی و بازیگر ژاپنی هازاما كانپه به ايفای نقش پرداخته اند.

از جمله عوامل این فیلم می توان به كارگردان: كمال تبريزی، تهيه‌كننده: عليرضا شجاع نوری، بازیگردان و انتخاب بازیگر: حبیب رضایی، مدير فيلمبرداری: علی تبريزی، نویسنده فیلمنامه: زهرا اجلالی، صدابردار: مهران ملكوتی، طراح صحنه و لباس: پيام حسين سوری، موسيقی: دنگ شو، صداگذار: مهرشاد ملكوتی، مديرتوليد: محمدصادق آذين اشاره کرد.



 تاريخ ارسال: 1395/1/24
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

فیلمهای اخیر کمال تبریزی دیگر مثل سابق درخشان نیست/مارمولک، شیدا، لیلی با من است

0+0-

چهارشنبه 25 فرورد¡




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.