پرده سینما

کیوان کثیریان دبیر دهمین جشن بزرگ منتقدان شد

پرده سینما







 

 

کیوان کثیریانبا تصمیم شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، کیوان کثیریان به عنوان دبیر دهمین جشن بزرگ منتقدان برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی خانه سینما، دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، تابستان سال جاری در تهران برگزار می شود و معرفی برگزیدگان آکادمی انجمن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و اهدای جوایز به آنها از جمله برنامه های این جشن است.

در دهمین جشن منتقدان از یک یا دو منتقد و هنرمند تجلیل و قدردانی می شود. همچنین برگزیدگان نهمین جشنواره «سینما حقیقت» که از سوی داوران انجمن منتقدان انتخاب شده اند در این جشن معرفی می شوند. معرفی برندگان چهارمین جشنواره مطبوعات نیز از دیگر برنامه های جشن دهم است.

کیوان کثیریان در پنج دوره متوالی عضو شورای مرکزی انجمن بوده و در یک دوره سابقه ریاست انجمن را نیز در کارنامه دارد. وی که هم اکنون عضو شورای مرکزی انجمن است دبیری دوره های چهارم، پنجم و نهم جشن منتقدان را بر عهده داشته و عضو شورای برگزاری ۹ دوره پیشین این جشن نیز بوده است. کثیریان در سه دوره اخیر جشن خانه سینما نیز عضو شورای سیاستگذاری این جشن بود.

محمد خزاعی دوره دوم، زهرا مشتاق دوره سوم، کیوان کثیریان دوره های چهارم، پنجم و نهم، علی علایی دوره های ششم و هفتم و جواد طوسی دوره هشتم دبیران جشن های پیشین انجمن منتقدان بوده اند.

 



 تاريخ ارسال: 1395/2/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.