پرده سینما

حضور شهاب حسینی در «لابی»‌ قطعی شد

پرده سینما

 




 

 

 

شهاب حسینی برنده نخل طلای فستیوال کنبهترین بازیگر مرد شصت و نهمین فستیوال کن امسالِ خود را با لابی آغاز کرد. شهاب حسینی با نقش‌آفرینی در جدیدترین فیلم محمد پرویزی ضمن بازیگری در یکی از نقش‌های اصلی این اثر، در کنار کارگردان در چینش بازیگران این اثر نقش بسزایی دارد .

به گزارش خبرگزاری صبا، از دیگر خبرهای قابل تأمل دراین فیلم ،حضور مهسا همتی یکی از روزنامه نگاران و مشاوران رسانه‌ای سال‌های اخیر سینما در جایگاه یکی از بازیگران این اثر سینمایی است.

شهاب حسینی بازیگر صاحب نام سینمای ایران که به تازگی بخاطر نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی فروشنده‌ به کارگردانی اصغر فرهادی موفق به دریافت جایزه نخل طلای بهترین بازیگر مرد در شصت و نهمین فستیوال کن شده است در لابی محمد پرویزی در کنار آرمان درویش و هستی مهدوی که با آنها تجربه نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی چهارشنبه‌ را داشته بار دیگر همبازی خواهد بود.

گفتنی است، مهسا همتی دیگر بازیگر این اثر که جزو اهالی مطبوعات به حساب می‌آید، در سالهای اخیر مشاور رسانه‌ای شهاب حسینی نیز بوده است .

از پیمان معادی به عنوان دیگر بازیگر این اثر نام برده می‌شود که وی تلویحاً پاسخ مثبت به بازی در لابی‌ داده است ولی هنوز حضور وی در این فیلم قطعی نشده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که انتخاب بازیگران لابی ‌ به شهاب حسینی سپرده شده است که اگر این مسئله صحت داشته باشد در نوع خود قابل توجه است و بیشتر ذهن‌ها را به این سمت می‌برد که دریافت نخل طلای کن به این بازیگر موجب شده است که حالا خیلی از فیلمسازان فضای بیشتری به وی برای ساخت آثار خود دهند.

محمد پرویزی پیش از این فیلم سینمایی سمفونی تولد را ساخته بود و حالا پیش‌تولید جدیدترین فیلم خود را آغاز کرده است و برای شروع پروسه تولید، منتظر صدور پروانه ساخت برای این سناریو است. در مجموع خیلی از منتقدان و علاقه‌مندان به سینما مشتاق هستند که بعد از دریافت جایزه نخل طلای شهاب حسینی به تماشا دیگر آثار وی بنشینند



 تاريخ ارسال: 1395/3/17
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

چه عالی/ شهاب حالا تبدیل به یک بازیگر بی بدیل شده است

0+0-

چهارشنبه 19 خرداد 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.