پرده سینما

تا امروز... با پرويز پرستويى دير شده بود؛ پرویز پرستویی مقابل دوربین کیمیایی می‌رود

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

پرویز پرستویی و مسعود کیمیاییپيش توليد فيلم سينمايى قاتل اهلى به كارگردانى مسعود كيميايى دوباره از سرگرفته شد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته 24 خرداد ماه پرويز پرستويى براى ايفاى نقش اصلى فيلم تازه كيميايى با دست اندركاران فيلم قرارداد بست تا اولين همكارى اين بازيگر و كارگردان شكل بگيرد. بقيه عوامل و بازيگران قاتل اهلى در حال انتخاب هستند كه با قطعى شدن اين فهرست طى روزهاى آينده نام آنها رسانه‌اى خواهد شد.

طبق برنامه‌ريزى انجام شده فيلمبردارى قاتل اهلى به تهيه كنندگى منصور لشكرى قوچانى تا چند هفته ديگر در تهران آغاز میشود.

همچنین طبق اعلام مشاور رسانه‌‌ای این فیلم، كيميايى هم به بهانه آغاز پيش توليد قاتل اهلى نوشت:

 

«با پرويز پرستويى دير شده بود

 

دوباره فيلم می‌سازم. از آخرين فيلمم چهار سال ميگذرد. قاتل اهلى يكسال پيش توليدِ فقط فيلم نوشت را گذراند. منصور لشكرى قوچانى در يك موقعيت سختى قرار داشت، اين بنده را كامل میخواست. با تمام سياه و سفيدها... تا آخر. به دنبال «يكجايى» من بود. من نگاهم به اين «فيلم نوشت» تمام شده بود. لشكرى هنوز به دنبال «من» میگشت... تا شد. اما تا شدم تا شد.

دكتر جلال سروش اصل و دانسته‌ى قاتل اهلى است. فيلم را میبينيد. يك آدم تازه كه پنهان مانده بود؛ سخت بود. آقاى پرويز پرستويى شد.

تا امروز... با پرويز پرستويى دير شده بود. آن تنهاىِ قلدرِ ضرب ديدهِ تنها مانده و مانده تا موسفيد كرده و از پا نيفتاده من پيدا شد. پيدا بود، دير شده بود.

قرار بر اين است سازهاى خود را كوك كنيم تا اركستر «قاتل اهلى» آهنگ و قطعه‌ى سينماى ملى ما را بنوازد. بازيگران ديگر قاتل اهلى همه از قلب انتخابى صحيح میآيند.

در هفتاد و پنج سالگى، فيلم قاتل اهلى كه نگاهِ آمده از تجربه‌هاى سخت كشيده‌ى امروز من است ساخته می شود.»

 


 تاريخ ارسال: 1395/3/25
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

چه باشکوه!!!!! بادیگارد به سلطان پیوست/////// امیدوارم این زوج بتوانند اثری در خور شان و نام کیمیایی بسازنند/ مسعود جان افولت را باور دارم اما رفاقت را نه ، دیالوگهای ناب را نه، تو هنوز برایم من یادآورد سید گوزنهایی و قیصر به امید اعطلای نامت خبر، خبر خوبی است تا حاصلش. یا علی . التماس دعا. بوسه بر پیشانی استاد. باز هم تیتر هست چون عاشق مسعود کیمیایی هستم و بغض صدایتش دلم را میلرزاند. فیلم نوشت، با پرستویی دیر شده بود، دکتر جلال سروش اصل و ...

2+0-

چهارشنبه 26 خرداد 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.