پرده سینما

«فروشنده» بهترین فیلم جشنواره مونیخ شد

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در فروشندهفیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی جایزه بهترین فیلم بین‌المللی جشنواره بین‌المللی فیلم مونیخ را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت رسمی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم مونیخ در کشور آلمان، فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی به عنوان بهترین فیلم خارجی این رویداد سینمایی انتخاب شده است.

هیئت داوران این جشنواره سینمایی در بیانیه خود درباره اهدای این جایزه به فیلم فروشنده نوشته‌اند: «ما انتخاب کردیم این جایزه را به فیلمی بدهیم که در عین معاصر بودن نگاهی جهانی و از همه مهم‌تر به سوی آینده دارد. داستانی که بسیار هیجان‌انگیز و پر از شگفتی است. فیلمی درباره آنچه هستیم یا می‌توانستیم به عنوان انسان باشیم.»

فیلم « فروشنده که هفتمین ساخته بلند سینمایی اصغر فرهادی است، برای اولین بار در جشنواره فیلم کن 2016 رونمایی شد و جایزه بهترین فیلمنامه (اصغر فرهادی) و بهترین بازیگر مرد (شهاب حسینی) را برای سینمای ایران به ارمغان آورد.



 تاريخ ارسال: 1395/4/13
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

بی صبرانه منتظر اکران اثری جدید تک پهلوان سینمای ایران خواهم ماند تا زنده شوم. فیلمهای فرهادی چه در خود دارد که مخاطب را جادو میکند!

1+0-

دوشنبه 14 تير 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.