پرده سینما

دی کاپریو به مهمانی حمایت از کلینتون نمی‌رود

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

 

 

 

لئوناردو دی کاپریولئوناردو دی کاپریو از سمت میزبانی برنامه حمایت از هیلای کلینتون کناره ‌گرفت و جایش را به جاستین تیمبرلیک خواننده و بازیگر داد.

به گزارش «صبا» در مراسم مهمانی برای جمع‌آروی کمک مالی برای کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون، دی کاپریو جای خود را به جاستین تیمبرلیک داد تا به عنوان میزبان در این برنامه حضور داشته باشد.

بازیگر بازگشته قرار بود در تاریخ ۲۳ آگوست در خانه‌اش در لس‌آنجلس باشد تا بتواند به عنوان میزبان مراسم جمع‌آوری کمک مالی شرکت کند، اما با توجه به این که در آن تاریخ او باید در نیویورک باشد از جاستین تیمبرلیک و همسرش جسیکا بیل خواست جای او را به عنوان میزبان این برنامه بگیرند.

مجله پیپل در این باره نوشت: دی کاپریو قرار بود میزبان برنامه جمع‌آوری کمک مالی برای هیلاری باشد که سه‌شنبه در خانه او در لس‌آنجلس برگزار می‌ شود اما با توجه به این که او باید چهارشنبه در نیویورک باشد تا یک پروژه در دست اجرا را تمام کند، از جاستین تیمبرلیک و همسرش خواست تا میزبانی این برنامه را برعهده گیرند.

لئوناردو دی‌کاپریو در حال تهیه مستندی درباره تغییرات آب و هوایی با عنوان نقطه تغییر است که با حضور باراک اوباما، بیل کلینتون رییس جمهوری پیشین، جان کری، بان کیمون و پاپ فرانسیس ساخته می‌شود. 

برخی منابع گفته‌اند علت فاصله گرفتن دی کاپریو از برنامه جمع‌آوری کمک نقدی برای کلینتون به دلیل مرتبط شدن او با رسوایی مالی در مالزی و پولشویی از صندوق اقتصادی این کشور توسط یکی دو نفر از دوستان او بوده و او به این وسیله خواسته است بهانه‌ای دست ترامپ  ندهد.

اوایل همین ماه اعلام شده بود دی کاپریو این برنامه را به راه انداخته است و هزینه شرکت در این برنامه برای هر نفر ۳۳٫۴۰۰ دلار است و «مکالمه‌ای با هیلاری» نام گرفته است. قرار است ۲٫۷۰۰ دلار اول به کمپین کلینتون برسد و بقیه آن برای کمک به کمیته ملی دموکراتیک و احزاب ایالتی و محلی اختصاص داده ‌شود.

گفته شده چهره‌هایی چون توماس تول و همسرش آلبا، مگان و پیتر شرین، رابرت آیگر و ویلو بی، کیسی و لارا واسرمن، جفری و مریلین کتزنبرگ و جان و الن وین که از رهبران برجسته صنعت سرگرمی هستند، در این مراسم شرکت می کنند.

قیمت بلیت ها از ۲٫۷۰۰ دلار به ازای هر نفر آغاز می شود و برای میزبانان مشترک به ۲۷ هزار دلار می‌رسد. میزبان اصلی هم ۱۰۰ هزار دلار پرداخت می کند. از امتیازات میزبان اصلی می توان به شام خوردن و عکس انداختن با هیلاری کلینتون اشاره کرد.



 تاريخ ارسال: 1395/6/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.