پرده سینما

وضعیت پردیس سینمایی کوروش به حالت عادی بازگشت

پرده سینما

 







 


پردیس کوروشروابط عمومی پردیس سینمایی کوروش در اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت این پردیس سینمایی را پس از حادثه نشست خیابان پیامبر اعلام کرد و گفت:‌ با تلاش مسؤولان مربوطه ساعت 20 دیشب شرایط کوروش به حالت عادی بازگشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه جدیدترین اطلاعیه روابط عمومی پردیس سینمایی کوروش با اشاره به حادثه روز گذشته آمده است:

«ظهر روز گذشته 11 شهریور ما ساعت 12:20 دقیقه ریزش بخشی از خیابان مرکزی به دلیل حفاری تونل مترو موجب بسته شدن خیابان پیامبر و قطع گاز شهری شد به همین دلیل تمامی سیستم‌های سرمایشی و تهویه مجتمع کوروش و سالن‌های سینمایی قطع شد. این اتفاق، حضور آتشنشانی و شرایط موجود و در نهایت ایجاد ترافیک بازتاب بسیاری در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت تا جایی که بسیاری از رسانه‌ها از تعطیل شدن کوروش، ریزش مجمتع و حتی مرگ خبر دادند و برخی درست و بعضی کاملاً اشتباه بود.

نشست زمین یک عدد خودرو را به داخل حفره کشاند این نشست صدمه جانی به همراه نداشت و تلاش آتش‌نشانی کنترل به موقوع باعث سرعت بخشیدن به عادی شدن روال در این خیابان شد و برای امنیت سلامت و مسلط بودن این گروه، تصمیم بر این شد گاز منطقه و مجتمع کورش قطع شود.»

در پایان اطلاعیه، روابط عمومی کوروش که به عنوان بزرگترین و پرفروش‌ترین پردیس کشور است، درباره سرویس‌دهی به مخاطبان در روز پنجشنبه توضیحاتی داد که در ادامه این متن آمده است:

«پردیس سینمایی کوروش به دلیل احترام به مخاطبان خود روز گذشته اعلام کرد که اکران فیلم‌ها دایر است اما مشتریانی که به صورت اینترنتی به خرید بلیت اقدام کرده‌اند می‌توانند با هماهنگی با اپراتور به روز دیگری بلیتشان را تغییر دهند. در راستای این اعلان، تماس‌ها و جابه‌جایی‌هایی صورت گرفت اما طبیعتا همچنان این پردیس میزبان مردم بوده و سعی کرده برای رفع گرمای پردیس در پی قطع گاز با آب معدنی از مخاطبانش پذیرایی کند. در نهایت با تلاش مسئولین ساعت 20 شرایط کوروش به حالت عادی برگشت.»



 تاريخ ارسال: 1395/6/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.