پرده سینما

محسن امیریوسفی: فعلاً قصد ساخت فیلم «مداح» را ندارم

پرده سینما

 







 

 

 

محسن امیریوسفیمحسن امیریوسفی با بیان اینکه قصد ساخت فیلم مداح را ندارد از انتظارش برای مشخص شدن تکلیف آشغال های دوست داشتنی گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن امیریوسفی با ارسال مطلبی به رسانه ها و در پی سخنان چندی پیش جواد نوروزبیگی مبنی بر تهیه کنندگی فیلم سینمایی مداح به نویسندگی و کارگردانی محسن امیریوسفی و بازی رضا عطاران، اظهار کرد: فیلمنامه مداح را سال ها پیش نوشتم ولی با توجه به گذشت زمان طولانی و شرایط روحی خودم فعلاً قصد ساخت آن را ندارم چون تمام دغدغه ام حل مشکل اکران آشغال های دوست داشتنی است و نمی خواهم بیش از این وارد حاشیه های ناخواسته شوم.

وی ادامه داد: آشغال های دوست داشتنی در بهار سال ۹۱ بعد از یک سال و نیم بازنویسی های متعدد فیلمنامه پروانه ساخت گرفت و در آن زمان با مشارکت و نظارت بنیاد سینمایی فارابی فیلمبرداری و تدوین شد ولی تقاضا برای حضور در جشنواره فجر سال ۹۲ آغاز سوءتفاهم ها و بی مهری ها به این فیلم بود تا جایی که فیلم حتی به هیات انتخاب نشان داده نشد. بعد از آن برای پیگیری احقاق حق فیلم ام سهم بنیاد سینمایی فارابی را هم خریداری کردم، در این سال ها همواره تلاش داشتم اولین نمایش این فیلم در ایران باشد و به همین دلیل آن را به جشنواره های خارجی هم نفرستادم.

این کارگردان ادامه داد: آشغال های دوست داشتنی از زمان تقاضای پروانه ساخت تا حال، ۶ سال از عمر مرا گرفته است و در این مدت کار دیگری انجام ندادم و همواره در سکوت خبری پیگیر دریافت پروانه نمایش آن بودم ولی بعد از این همه سال به جای دیدن حاصل زحمات عوامل این فیلم بر پرده سینماها، فقط دل مُردگی و خانه نشینی نصیبم شده است.

امیریوسفی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از سال ها انتظار دارم هرچه زودتر مشکل اکران این فیلم حل و تکلیف آن مشخص شود تا مثل دیگر فیلم های سینمای ایران مورد قضاوت مردم قرار بگیرد.



 تاريخ ارسال: 1395/9/1
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

یکی از کارکشته های سینما / دوست داشتنی و مهربان

27+0-

سه‌شنبه 2 آذر 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.