پرده سینما

حسن فتحی در اعتراض به وضعیت اكران فیلم كیفر سكوت اختیار كرد.

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فتحی: به دلیل اعتراض به وضعیت ناعادلانه اكران این فیلم سكوت می‌كنم و با هیچ یك از نشریات و مطبوعات گفت‌وگویی درباره این فیلم انجام نخواهم داد.

 

 

حسن فتحی. عکس از علیرضا ستکبار. ایسنافیلم كیفر به نویسندگی علیرضا نادری، سومین فیلم حسن فتحی پس از دو فیلم پستچی سه بار درنمی‌زند و ازدواج به سبك ایرانی است كه با حضور بازیگرانی همچون مریلا زارعی، هانیه توسلی، امیر جعفری، مصطفی زمانی، جمشید هاشم‌پور و ... ساخته شده است.

حسن فتحی در جشنواره‌ی فیلم فجر گفته بود:«در طول فعالیتم در سینما، نخستین فیلم ام ازدواج به سبك ایرانی را برای مخاطبان عام و فیلم دومم پستچی سه بار در نمی‌زند را برای مخاطبان خاص ساختم. اما در فیلم كیفر تلاش كرده‌ام هر دو گروه تماشاگران عام و خاص را مورد توجه قرار بدهم.»

به گزارش ایسنا، اكران فیلم سینمایی كیفر ساخته‌ی حسن فتحی از چهارشنبه ـ 19 خرداد ماه در گروه سینمایی «عصر جدید» آغاز شده است و سعید سعدی تهیه‌كننده این فیلم گفته بود:پنج‌شنبه به ما گفتند كه فیلم ما جایگزین آدم‌وحوا شده است و اكران‌اش از چهارشنبه آغاز می‌شود كه ما با عجله مشغول آماده‌كردن فیلم هستیم.

 

در یك روز و نیم اكران، كیفر حسن فتحی ده میلیون فروخت

 

كیفر سومین ساخته‌ی سینمایی حسن فتحی در دو روز آغازین اكرانش در تهران ده میلیون تومان فروش كرد. سعید سعدی تهیه كننده‌ی این فیلم در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: این فیلم در اولین روز اكران در نیمه‌ی روز به سینماها رسید و تا روز جمعه پس از یك روز و نیم اكران و با در اختیار داشتن 17 سالن به فروشی ده میلیون تومانی دست یافت.

 

در همین رابطه بخوانید

حسن فتحی سکوت خود را شکست و «کیفر» را به خبرنگاران، منتقدان، و اهالی رسانه تقدیم کرد

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/3/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.