پرده سینما

سه منتقد سینما در «روایت» نیكی كریمی جلوی دوربین می‌روند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای اولین بار در سینمای ایران سه منتقد بزرگ و نام آشنای سینما در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

نیکی کریمیسومین ساخته بلند سینمایی نیكی كریمی با نام موقت روایت به تهیه‌كنندگی جهانگیر كوثری به زودی درتهران جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش فارس، نیكی كریمی سومین ساخته بلند سینمایی خود را با نام موقت روایت مانندكارهای قبلی خود یك شب و چند روز بعد با مضمونی اجتماعی جلوی دوربین خواهد برد. وقایع فیلم در تهران می‌گذرد و طبق برنامه ریزی‌ انجام شده فیلمبرداری 45 جلسه به طول خواهد انجامید.

 

* روایت زوج مستندسازی كه درگیر سوژه فیلم خود می‌شوند

این فیلم به قلم نیكی كریمی است و داستان زوج مستندسازی را روایت می‌كند كه درگیر سوژه فیلم خود می‌شوند زن مستندساز درگیر ماجرای قهرمان داستان خود می‌شود و تا پایان راه او را همراهی می‌كند.

روایت قصه‌ای است كه اتفاق افتاده و امروزی است. این فیلم مانند دو كار قبلی فیلمساز قصه‌ای زنانه دارد و به نظر می‌رسد بتواند مخاطب سینما را با خود همراه سازد.

 

* بازیگران فیلم

تاكنون حضور نیكی كریمی، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، اشكان خطیبی و هستی مهدوی‌فر برای ایفای نقش‌های اصلی فیلم قطعی شده است و برای اولین بار در سینمای ایران سه منتقد بزرگ و نام آشنای سینما در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

* عوامل فیلم

تعدادی از عواملی كه تاكنون حضورشان قطعی شده است، عبارتند از:

نویسنده فیلمنامه و كارگردان: نیكی كریمی/ تهیه‌كننده: جهانگیر كوثری/ مدیرفیلمبرداری: تورج اصلانی/ طراح صحنه و لباس: ایرج رامین‌فر/ صدابردار: نظام‌الدین كیایی/ طراح گریم: سودابه خسروی/ تدوین: مستانه مهاجر/ صداگذار: محمدرضا دلپاك/ مدیرتولید: مجتبی متولی/ مدیرتداركات: امیر نوروزی/ محصول: موسسه سینمایی 79.


 تاريخ ارسال: 1389/4/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.