پرده سینما

تذکر پلیس نسبت به عادی سازی مصرف موادمخدر و دخانیات در برخی فیلمها و سریالها

پرده سینما

 







 

 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از طرح تذکرات و مطالبات پلیس نسبت به ترویج احتمالی مصرف موادمخدر و روانگردان در برخی محصولات سینمایی، تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی خبرداد.  سردار مسعود زاهدیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره مصرف موادمخدر و روانگردان و نیز عادی سازی اعتیاد استعمال دخانیات در برخی از تولیدات تلویزیونی و سینمایی اظهارکرد: ستاد مبارزه با موادمخدر سیاست‌های کلی در قالب طرح جامع پیشگیری از اعتیاد تدوین و به تمامی دستگاه‌ها از جمله صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کرده و تمامی این دستگاه‌ها ملزم به اجرا و رعایت آن هستند.  وی با بیان اینکه پلیس نیز در مورد شکل و ضوابط پلیسی در فیلم‌ها اظهارنظر می‌کند، گفت: در مورد محتوای فیلم‌ها نظری نداریم اما در مورد تجهیزات و امکانات پلیسی و اینکه پلیس نشان داده شده در فیلم مطابق با واقعیت باشد، نظرات خود را مطرح می‌کنیم.  رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا اضافه کرد: همچنین ما در جلساتی که عضو آن هستیم مطالباتمان را مطرح کرده و اگر در مواردی تذکراتی نیز لازم باشد آن را ارائه و طرح خواهیم کرد.  زاهدیان ادامه داد: در فیلم‌هایی که نیروی انتظامی در ساخت آن مشارکت داشته باشد نیز تمامی موارد رعایت شده و توجه لازم صورت می‌گیرد تا مواردی همچون مصرف موادمخدر و عادی سازی و ترویج این پدیده انجام نشود.  وی در مورد واکنش پلیس به موارد تخلف نیز گفت: خوشبختانه در اکثر تولیدات موارد ابلاغ شده مدنظر قرار می‌گیرد اما در صورتی که دستورالعمل‌های صادر شده رعایت نشود، ما در این خصوص تذکرات خود را ارائه خواهیم کرد.رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از طرح تذکرات و مطالبات پلیس نسبت به ترویج احتمالی مصرف موادمخدر و روانگردان در برخی محصولات سینمایی، تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی خبرداد.

سردار مسعود زاهدیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره مصرف موادمخدر و روانگردان و نیز عادی سازی اعتیاد استعمال دخانیات در برخی از تولیدات تلویزیونی و سینمایی اظهارکرد: ستاد مبارزه با موادمخدر سیاست‌های کلی در قالب طرح جامع پیشگیری از اعتیاد تدوین و به تمامی دستگاه‌ها از جمله صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کرده و تمامی این دستگاه‌ها ملزم به اجرا و رعایت آن هستند.

وی با بیان اینکه پلیس نیز در مورد شکل و ضوابط پلیسی در فیلم‌ها اظهارنظر می‌کند، گفت: در مورد محتوای فیلم‌ها نظری نداریم اما در مورد تجهیزات و امکانات پلیسی و اینکه پلیس نشان داده شده در فیلم مطابق با واقعیت باشد، نظرات خود را مطرح می‌کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا اضافه کرد: همچنین ما در جلساتی که عضو آن هستیم مطالباتمان را مطرح کرده و اگر در مواردی تذکراتی نیز لازم باشد آن را ارائه و طرح خواهیم کرد.

زاهدیان ادامه داد: در فیلم‌هایی که نیروی انتظامی در ساخت آن مشارکت داشته باشد نیز تمامی موارد رعایت شده و توجه لازم صورت می‌گیرد تا مواردی همچون مصرف موادمخدر و عادی سازی و ترویج این پدیده انجام نشود.

وی در مورد واکنش پلیس به موارد تخلف نیز گفت: خوشبختانه در اکثر تولیدات موارد ابلاغ شده مدنظر قرار می‌گیرد اما در صورتی که دستورالعمل‌های صادر شده رعایت نشود، ما در این خصوص تذکرات خود را ارائه خواهیم کرد.



 تاريخ ارسال: 1397/11/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.