پرده سینما

فرزند صبح به مرحله‌ی قطع نگاتیو رسید

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمدرضا شرف‌الدین از رسیدن فیلم فرزند صبح به مرحله‌ی قطع نگاتیو خبر داد.

 

بهروز افخمی و عوامل فیلم فرزند صبحمحمدرضا شرف‌الدین تهیه‌كننده فیلم فرزند صبح در گفت‌وگو با ایسنا گفت: كارهای صدای فیلم توسط محمود سماك‌باشی و دوبله نیز توسط بهرام زند انجام شد و فیلم آماده قطع نگاتیو است. وی افزود: برای تبدیل فیلم هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است و اگر در ایران جواب دهد، در همین جا این كار را خواهیم كرد و در غیر این صورت آن را به خارج می فرستیم كه باز با مشكل مالی مواجه خواهیم بود.

شرف‌الدین با بیان این‌كه دیگر بیش از این نمی‌توان ساخت فیلم را به تاخیر انداخت اظهار داشت: در ادامه اگر تسویه‌حساب‌های لازم صورت پذیرد و ادامه كار در ایران باشد، طی دو هفته فیلم فرزند صبح آماده نمایش خواهد شد. این در حالی است كه بهروز افخمی كارگردان فرزند صبح كه مدتی است در كانادا به سر می‌برد، چندی قبل به ایسنا گفته بود: «چون فیلم با تكنیك سوپر 35 میلمتری ساخته شده است كه این روند در ایران قابل نمایش و كار نیست، بنابراین كارهای لابراتواری‌اش برای اینكه كیفیت خوبی داشته باشد، باید خارج از كشور انجام شود و به تبع آن صداگذاری،دوبلاژ و ساخت موسیقی هم باقی مانده است.» افخمی همچنین گفته بود: «اگر قرار باشد مراحل آماده‌سازی فرزند صبح زیر نظر من نباشد، ترجیح می‌دهم نام خودم را از فیلم بردارم.»

در فرزند صبح عبدالرضا اكبری ، آتیلا پسیانی، هادی دیباجی، آرمان ایرانپور و هدیه تهرانی به ایفای نقش می‌پردازد. این فیلم تولد تا هفت سالگی حضرت امام (ره) و همچنین بخش‌هایی از 63 سالگی ایشان را در 15 خرداد سال 42 روایت می‌كند. فیلمبرداری فرزند صبح به كارگردانی بهروز افخمی كه از مهرماه سال 83 آغاز شده بود، 5 آذر ماه 86 در تهران به پایان رسید و بعد از آن مراحل آماده سازی نهایی فیلم به دلیل مشكلات مالی به كندی پیش رفت.

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/4/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.