پرده سینما

نیکول کیدمن: خیلی‌ها مرا بخاطر خداپرستی اذیت می‌کنند

پرده سینما







 

 

 

نیکول کیدمن هنرپیشه هالیوودی می‌گوید که بسیاری حتی دوستان صمیمی‌اش او را به خاطر اعتقادات مذهبی و پرستش پروردگار اذیت می‌کنند.  به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فاکس نیوز، نیکول کیدمن هنرپیشه ۵۱ ساله هالیوود که دو فرزند از همسر فعلی‌اش «کِیت آربن» خواننده موسیقی کانتری و دو فرزند هم از همسر سابق خود «تام کروز» دارد، می‌گوید من اعتقادات مذهبی محکمی دارم و به طور مرتب با دو دخترم «رُز» ۱۰ ساله و «مارگارت» ۸ ساله به صورت خانوادگی به کلیسا می‌رویم و بسیاری از دوستان و آشنایان بیشتر به صورت پیام با طعنه و نوشتن مطالبی ضد اعتقادات مذهبی من، مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.  کیدمن در این مورد می‌گوید: «من مادربزرگی با اعتقادات شدید کاتولیک دارم و او به من نماز و دعا کردن را آموخت و زیر دست او از جنبه مذهبی پرورش یافتم و بر من تاثیر فراوانی گذاشت.»  او در ادامه می‌افزاید: «من اعتقاداتم را با تحکم و پذیرش مطلق به فرزندانم تحمیل نمی‌کنم و آن‌ها را به نوعی با تعقل و آزاداندیش بار می‌آورم و خودشان کلیسا و مذهب را برگزیده‌اند. برایم بسیار مهم است که قضاوت نکنم. پدرم همیشه می‌گوید بردباری مهم‌ترین چیز است.»  این اولین بار نیست که نیکول کیدمن در مورد اهمیت اعتقادات مذهبی‌اش صحبت می‌کند. وی سال گذشته در مصاحبه‌ای گفت که پیش از برگزیدن حرفه هنرپیشگی، می‌خواسته راهبه شود.نیکول کیدمن هنرپیشه هالیوودی می‌گوید که بسیاری حتی دوستان صمیمی‌اش او را به خاطر اعتقادات مذهبی و پرستش پروردگار اذیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فاکس نیوز، نیکول کیدمن هنرپیشه ۵۱ ساله هالیوود که دو فرزند از همسر فعلی‌اش «کِیت آربن» خواننده موسیقی کانتری و دو فرزند هم از همسر سابق خود «تام کروز» دارد، می‌گوید من اعتقادات مذهبی محکمی دارم و به طور مرتب با دو دخترم «رُز» ۱۰ ساله و «مارگارت» ۸ ساله به صورت خانوادگی به کلیسا می‌رویم و بسیاری از دوستان و آشنایان بیشتر به صورت پیام با طعنه و نوشتن مطالبی ضد اعتقادات مذهبی من، مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

کیدمن در این مورد می‌گوید: «من مادربزرگی با اعتقادات شدید کاتولیک دارم و او به من نماز و دعا کردن را آموخت و زیر دست او از جنبه مذهبی پرورش یافتم و بر من تاثیر فراوانی گذاشت.»

او در ادامه می‌افزاید: «من اعتقاداتم را با تحکم و پذیرش مطلق به فرزندانم تحمیل نمی‌کنم و آن‌ها را به نوعی با تعقل و آزاداندیش بار می‌آورم و خودشان کلیسا و مذهب را برگزیده‌اند. برایم بسیار مهم است که قضاوت نکنم. پدرم همیشه می‌گوید بردباری مهم‌ترین چیز است.»

این اولین بار نیست که نیکول کیدمن در مورد اهمیت اعتقادات مذهبی‌اش صحبت می‌کند. وی سال گذشته در مصاحبه‌ای گفت که پیش از برگزیدن حرفه هنرپیشگی، می‌خواسته راهبه شود.

کیدمن در بحث تربیت فرزندانش توضیح می‌دهد که برای بچه‌هایش مرز تعیین کرده و به آن‌ها اجازه نمی‌دهد از تلفن استفاده کنند.

این هنرپیشه استرالیایی در سال ۲۰۰۱ که از «تام کروز» جدا شد سرپرستی و حضانت دو فرزندش را که از زندگی مشترک ۱۰ ساله با تام کروز داشت را برعهده گرفت. ایزابلا و کانر دو فرزند کیدن و کروز از جنبه فکری و عقیدتی به پدرشان گرایش داشته و دنباله‌رو عقاید مذهبی او هستند.

«من علی‌رغم اختلافات عقیدتی، عاشق بدون قید و شرط فرزندانم ایزابلا و کانر هستم. من مثال و نمونه‌ای از تحمل هستم و این دلیل اعتقاد من است و اینکه مهم نیست فرزندت چه تفکری داشته باشد، فرزند عشق است و فرزند باید بداند که عشق وجود دارد و من با آغوش باز با عشق پذیرای آن‌ها هستم.»



 تاريخ ارسال: 1398/2/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.