پرده سینما

از مارتین اسکورسیزی شکایت شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بر اساس اسنادی که در دادگاهی در شهر نیویورک جمع آوری شده، اسکورسیزی از پرداخت پنج درصد حق الزحمه مربوط به درآمدش در سال های 2006 تا 2010 به شرکت «استار» خودداری کرده است.

 

مارتین اسکورسیزیاز مارتین اسکورسیزی به دلیل پرداخت نکردن مبلغ ششصد هزار دلار بابت هزینه های دفترداری و خدمات «کنت استار»، مشاور مالی که در زندان به سر می برد، شکایت شد.

به گزارش ايلنا به نقل از بی بی سی –بر اساس اسنادی که در دادگاهی در شهر نیویورک جمع آوری شده، اسکورسیزی از پرداخت 5 درصد حق الزحمه مربوط به درآمدش در سال های 2006 تا 2010 به شرکت «استار» خودداری کرده است. آقای استار که در زندان به سر می برد متهم به دزدیدن دست کم 59 میلیون دلار از سینماگرانی چون اسکورسیزی و اوما تورمن است.

سخنگوی اسکورسیزی در این مورد گفت: «مارتین اسکورسیزی به شرکت مدیریت مالی سابق خود حق الزحمه های کلانی پرداخت کرده است، و اگر ثابت شود که هنوز پولی برای پرداخت باقی مانده، تسویه حساب خواهد شد.» آقای استار 66 ساله بابت جعل اسناد در حواله پول، تقلب و اختلاس در زندان به سر می برد. آل پاچینو از دیگر افراد مشهوری است که با کلاهبرداری او مواجه شده اند. شرکت «مشاوران سرمایه گذاری استار» بیش از 700 میلیون دلار از پول های حدود 200 مشتری ثروتمند را مدیریت کرده است.


 تاريخ ارسال: 1389/4/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.