پرده سینما

کاترین دونو در بیمارستان می‌ماند/ بلاتکلیفی «در طول زندگی»

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

باقی ماندن کاترین دونو در بیمارستان فیلمبرداری فیلم در دست ساختش را با تعلیق روبه رو کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در حالی که کاترین دونو هنوز باید در بیمارستان بستری باشد، فیلمبرداری فیلم «در طول زندگی» که این بازیگر سرشناس فرانسوی تا پیش از بیماری در حال بازی در آن بود، به بوته تعلیق افتاده است.

کاترین دونو سه هفته پیش به دلیل سکته مغزی در بیمارستانی در پاریس بستری شد و هنوز شرایط مرخص شدن از بیمارستان را ندارد.

این فیلم را امانوئل برکو کارگردانی می‌کند و انتظار می‌رود تهیه کننده، زمان تکمیل فیلم را به اوایل سال آینده و پس از مرخص شدن این بازیگر از سینما موکول کند.

یک منبع نزدیک به تهیه‌کننده گفته است ممکن است بازیگر دیگری جایگزین دونو شود.

خانواده این بازیگر ۷۶ ساله گفته‌اند او دچار یک سکته مغزی خیلی جزیی شده است که بر اثر کاهش فشار خون به مغز ایجاد شده است. وی ۶ نوامبر وقتی در حال فیلمبرداری یک صحنه در بیمارستانی نزدیک پاریس بود، دچار سکته شد. حاضران در صحنه بلافاصله وی را به بیمارستان سالپتیه که مخصوص معالجه سکته‌های مغزی است منتقل کردند و بعد به یک بیمارستان خصوصی در پاریس انتقال یافت.

هفته پیش سخنگوی دونو گفت وی احساس می‌کند حالش خوب است اما همچنان در بیمارستان می‌ماند زیرا احساس می‌کند نیاز به استراحت بیشتر دارد.

دونو از دهه ۱۹۶۰ یکی از مهم‌ترین بازیگران سینمای فرانسه است و پشت سر هم در حال بازی در فیلم‌های مختف بوده و برای معرفی آنها به سراسر جهان سفر کرده است. او سال ۲۰۱۷ بازیگر ۵ فیلم بود ، سال ۲۰۱۸ در ۲ فیلم بازی کرد و امسال نیز در ۳ فیلم نقش‌آفرینی کرده بود. او اوایل امسال در جشنواره فیلم ونیز حاضر شد زیرا بازیگر فیلم جدید هیروکازو کورئیدا با عنوان «حقیقت» بود که به عنوان فیلم افتتاحیه این جشنواره انتخاب شده بود.

انتظار می‌رود دونو نامزدی جایزه سزار فرانسه را برای بازی در همین فیلم کسب کند.

 


 تاريخ ارسال: 1398/9/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.