پرده سینما

درخواست اسکورسیزی از تماشاگران «مرد ایرلندی»

پرده سینما

 





 

 

 

«مارتین اسکورسیزی» از طرفداران فیلم جدیدش خواهش کرد به هیچ عنوان این فیلم را از طریق دستگاه تلفن همراه تماشا نکنند.«مارتین اسکورسیزی» از طرفداران فیلم جدیدش خواهش کرد به هیچ عنوان این فیلم را از طریق دستگاه تلفن همراه تماشا نکنند.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، «مرد ایرلندی» پس از سه هفته اکران محدود سینمایی، از پنج روز پیش از طریق شبکه نتفلیکس در اختیار علاقه‌مندان در سراسر جهان قرار گرفته و حالا «مارتین اسکورسیزی» سازنده این فیلم مافیایی و ۲۰۹ دقیقه‌ای از تماشاگران خواهش کرد این فیلم را تا حدممکن روی صفحه نمایش بزرگ ببینند.

اسکورسیزی در گفتگو یا «پیتر تراورس» منتقد سینمایی نشریه «رولیگ استونز» به بهانه عرضه فیلمش در نتفلیکس گفت: پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواستید یکی از فیلم‌های من و یا بیشتر فیلم‌ها را تماشا کنید، خواهشا  آن را روی نمایشگر تلفن همراه نبینید.

کمپانی تفلیکس هنوز از شمار مخاطبان «مرد ایرلندی» در سینما و یا در میان کاربران سایت خود اطلاعاتی منتشر نکرده است اما پیش‌بینی می‌شود به احتمال زیاد این فیلم فروش خوبی در گیشه داشته است.

«مرد ایرلندی» داستان یک قاتل تبهکار اهل فیلادلفیا به نام «فرانک شیرن» (مرد ایرلندی) و نقش مرموز او در قتل «جیمی هوفا»  رهبر اتحادیه کارگران آمریکا در سال ۱۹۷۵ را روایت می‌کند.

«استیو زایلیان» که پیش از این در فیلم «دار و دسته‌های نیویورکی» با «اسکورسیزی» همکاری داشته، فیلمنامه «مرد ایرلندی» را با اقتباس از رمان پرفروش «شنیدم خانه‌ها را رنگ کردی» نوشته «چالز برنت» نوشته است.

«مرد ایرلندی» که با هزینه ۱۶۰ میلیون دلاری ساخته شده است، یکی از امیدهای اصلی کمپانی نتفلیکس در جوایز اسکار ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.



 تاريخ ارسال: 1398/9/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.