پرده سینما

«اسکارلت جوهانسن» با «کالین جاست» ازدواج کرد

پرده سینما


 

 



 





 

«اسکارلت جوهانسن» ستاره‌ی فیلم‌های مارول و «کالین جاست» ستاره‌ی سریال «اس‌ان‌ال» (SNL) آخر هفته‌ی گذشته رسماً ازدواج کردند. صفحه‌ی توییتر رسمی مؤسسه خیریه «میلز آن ویلز» پنجشنبه اعلام کرد که این دو بازیگر در یک مراسم صمیمانه به همراه دوستان و اقوام نزدیک خود به ازدواج یکدیگر درآمده‌اند. اخبار سینمای جهان را از فیلم تو مووی دنبال کنید.«اسکارلت جوهانسن» ستاره‌ی فیلم‌های مارول و «کالین جاست» ستاره‌ی سریال «اس‌ان‌ال» (SNL) آخر هفته‌ی گذشته رسماً ازدواج کردند. صفحه‌ی توییتر رسمی مؤسسه خیریه «میلز آن ویلز» پنجشنبه اعلام کرد که این دو بازیگر در یک مراسم صمیمانه به همراه دوستان و اقوام نزدیک خود به ازدواج یکدیگر درآمده‌اند. اخبار سینمای جهان را از فیلم تو مووی دنبال کنید.

این مؤسسه اضافه می‌کند که مراسم ازدواج جوهانسن و جاست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کووید-۱۹ و با مدیریت «مرکز کنترل بیماری‌ها» صورت گرفته است. این زوج در ماه می سال ۲۰۱۹ نامزدی خود را اعلام کرده بودند.

 

این اولین ازدواج جاست ۳۸ ساله است اما جوهانسن ۳۴ ساله پیش‌تر دو بار با «رایان رینولدز» و «رمین دوریاک» تاجر فرانسوی ازدواج کرده بود. این زوج در مراسم فرش قرمز فیلم «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) که جوهانسون در آن نقش «بیوه‌ سیاه» را بازی کرد، در کنار هم دیده شدند.

جوهانسن دسامبر سال ۲۰۱۹ وقتی میزبانی سریال زنده «اس‌ان‌ال» را برای ششمین بار پذیرفته بود گفت: «می‌خواهم بگویم که این استودیو ارزش زیادی برای من دارد. دوستان بسیاری در این‌جا دارم و عشق زندگی‌ام را در این‌جا ملاقات کرده‌ام.»

جاست در کتاب خاطراتش «یک چهره‌ به‌شدت مشت‌زدنی: کتاب خاطرات» که امسال منتشر شده از اولین ملاقات خود با جوهانسن در «اس‌ان‌ال» نوشته و او را «زیبا، زیرک، مهربان و به‌شکل رعب‌آوری پیچیده» توصیف کرده بود. جاست می‌نویسد جوهانسن لبخندی دارد که در چهره‌ی هیچ انسان دیگری ندیده.


 تاريخ ارسال: 1399/8/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.