پرده سینما

جوایز ۲۰۲۱ بهترین فیلمبرداری به کدام فیلم‌ها و سریال‌ها می‌رسد؟

پرده سینما



 

 

 

 

 

انجمن فیلمبرداران آمریکا اسامی فیلم‌هایی که برای دریافت جوایز ۲۰۲۱ این انجمن نامزد شده‌اند را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، با اعلام اسامی نامزدهای جوایز بهترین فیلمبرداری از سوی انجمن فیلمبرداران آمریکا(ASC)، «منک»، «سرزمین آوارگان» و «دادگاه شیکاگو ۷» به فهرست نامزدها راه یافتند.

در کنار این فیلم‌ها، «چری» و «اخبار جهان» نیز دیگر فیلم‌هایی هستند که شانس دریافت عنوان بهترین فیلمبرداری فیلم بلند را کسب کرده‌اند.

سال پیش راجر دیکینز برای «۱۹۱۷» این جایزه را دریافت کرد و بعد همین موفقیت را در اسکار هم تکرار کرد.

اسامی برندگان در سی و پنجمین مراسم اهدای جوایز ۱۸ آوریل اعلام می‌شود. این مراسم به صورت مجازی برگزار و به صورت مستقیم در صفحه فیس بوک انجمن قابل مشاهده است.

در بخش اسپاتلایت «رفقای عزیز!»، «دو نفر ما» و «چلچله» نامزد شده‌اند و نامزدهای بخش مستند نیز شامل «صیادان ترافل»، «گوندا» و «شب» است.

 

در بخش تلویزیونی برای فیلمبرداری بهترین سریال کوتاه «طرح علیه آمریکا»، «کبیر»، «فارگو»، «گامبی وزیر» و «نگهبانان» نامزد دریافت این جایزه هستند.

در بخش سریال یک ساعته تلویزیونی نیز «بهتر است به سال زنگ بزنی»، «کشتن ایو»، «پروژه کتاب آبی» با ۲ اپیزود مختلف و «سرزمین مادری: فورت سلیم» نامزد دریافت جایزه شده‌اند.

در بخش سریال نیم ساعتی تلویزیونی «ناامن»، «مندالورین» با سه نامزدی برای سه اپیزود مختلف و «به خانه آمدن» شانس دریافت جایزه را به دست آورده‌اند.


 تاريخ ارسال: 1399/12/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.