پرده سینما

برای نخستین بار مراسم اسکار در لندن هم برگزار می‌شود!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرآنلاین به نقل از فارس نوشت:

 

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، محل هایی از اروپا را برای برگزاری مراسم اسکار اضافه می کند.برای آن دسته از نامزدهای اسکار که به دلیل بحران کرونا قادر به مسافرت به آمریکا نیستند محل های دیگری در شهرهای لندن و جاهای دیگر اضافه می شود.

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، محل هایی از اروپا را برای برگزاری مراسم اسکار اضافه می کند.

این اقدام پس از ابراز نگرانی تعداد قابل توجهی از نامزدهای برای حضور و شرکت در مراسم ۲۵ آوریل صورت گرفت، با توجه به شرط قبلی تولیدکنندگان مبنی بر اینکه نامزدها باید شخصاً شرکت کنند یا اصلاً شرکت نکنند.

استیون سودربرگ، یکی از تهیه کنندگان برنامه تلویزیونی اسکار ۹۳ به همراه جسی کالینز و استیسی شر، در تماس تلفنی با زوم صبح روز سه شنبه خطاب به نامزدهای امسال گفت: ما به شما قول دهیم که از این مرحله به بعد شفافیت بیشتری خواهیم داشت.

با افزایش بیماری کووید ۱۹ در اروپا و سایر نقاط جهان، با توجه به شرط قبلی تولیدکنندگان مبنی بر اینکه نامزدها باید به صورت حضوری بیایند یا اصلاً شرکت نکنند، نامزدهای زیادی از توانایی خود در شرکت در مراسم ۲۵ آوریل ابراز نگرانی کرده اند.

سودربرگ در جلسه روز سه شنبه ۳۰ مارس آکادمی اسکار اعلام کرد، برای آن دسته از افرادی که به دلیل بحران کرونا قادر به مسافرت به آمریکا نیستند محل های دیگری در شهرهای لندن و جاهای دیگر اضافه می شود.

سودربرگ و استیسی شر دیگر تهیه کننده مراسم اسکار به خاطر  دستورالعمل های سردرگم کننده در رویداد امسال عذرخواهی کردند و ابراز کردند که امسال به خاطر بحران کرونا با چالش های برگزاری مراسم مواجه هستند.

بنابر اعلام تیم تهیه کنندگان مراسم امسال، تعیین لندن به عنوان یکی از محل های برگزاری اسکار نود و سوم قطعی شده و اعلام کردند که در حال مذاکره برای هماهنگی سالن در دیگر شهرهای اروپایی هستند.


 تاريخ ارسال: 1400/1/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.