پرده سینما

قسمت پنجم سوپرمن در راه تولید

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جان هام. احتمالاً او سوپرمن جدید خواهد بودبا مطرح شدن نام «جان‌ هام» برای ایفای نقش كاراكتر مرد پرنده در قسمت جدید مجموعه فیلم كمیك استریپی سوپرمن، بحث تولید این فیلم وارد مرحله جدی‌تری شد.

 

به گزارش فارس، كمپانی برادران وارنر كه امتیاز تولید نسخه سینمایی قصه ابرقهرمانانه سوپرمن را دارد، از یك سال قبل در فكر تولید قسمت جدیدی از این مجموعه فیلم بوده است.

«جان هام» در طول یك ماه گذشته چندین دیدار با مسئولان این كمپانی داشته و منابع نزدیك به كمپانی می‌گویند این مذاكرات مثبت بوده است. اگر همه چیز به‌خوبی پیش برود، «جان هام» در قسمت پنجم مجموعه فیلم سوپرمن نقش كاراكتر ابرقهرمان دو شخصیتی قصه را بازی خواهد كرد. این كاراكتر در شرایط عادی یك روزنامه‌نگار بی‌دست و پا به نام كلارك كنت است كه در مواقع خطر و گرفتاری،تبدیل به سوپرمن می‌شود. در عین حال، رسانه‌های گروهی از زاخاری لوی و جو مانگانیلو هم به عنوان نامزدهای احتمالی نقش سوپرمن اسم می‌برند.

«جان هام» كه كار بازیگری را از سال 2000 شروع كرد،تا به حال نقش مهمی را در فیلم‌های سینمایی خود بازی نكرده است اما مجموعه تلویزیونی آدم دیوانه وی در چهار سال اخیر، جزو كارهای پربیننده بوده است. نكته‌ای كه رسانه‌های گروهی در ارتباط با انتخاب او برای ایفای نقش سوپرمن مطرح می‌كنند، این است كه وی برای بازی در این نقش كمی پیر است.

«هام» متولد سال 1971 است و اكنون حدود 40 سال سن دارد. نسخه سینمایی سوپرمن اولین بار در سال 1978 ساخته شد و كریستوفر ریو نقش مرد پرنده‌ای را در سه قسمت از این مجموعه فیلم بازی كرد. از سال 1983 به بعد قسمت تازه‌ای از این مجموعه فیلم ساخته شد. تهیه كنندگان فیلم در سال 2006 قسمت جدیدی از آن را با بازی براندون روث تهیه كردند كه نتوانست انتظارات تماشاگران را برآورده كند. شنیده می‌شود كه قسمت جدید سوپرمن را برادر جوان‌تر كریستوفر نولان كارگردانی خواهد كرد.


 تاريخ ارسال: 1389/5/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.