پرده سینما

اعتراض منوچهر محمدی به نمایش غیرقانونی «میم مثل مادر» در پروازهای امارات

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منوچهر محمدی: هواپیمایی امارات میم مثل مادر را به صورت غیرقانونی در پروازهایش نمایش می‌دهد.

 

عکس از مسعود نجفی. ایسناتهیه‌كننده میم مثل مادر اظهار داشت: خودم چون مدت‌هاست مسافرت خارج از كشور نرفته‌ام و از هواپیمایی امارات استفاده نكردم، با نمایش این فیلم مواجه نشدم. اما مطلع شدم این خط هوایی چند فیلم ایرانی خصوصا میم مثل مادر را نمایش داده و این درحالی است كه این شركت و یا هیچ شركت وابسته دیگری قراردادی با ما نداشته و كارشان غیرقانونی است و ما حق قانونی برای پیگیری این موضوع داریم.

وی افزود: مقدمات یک سری اقدامات قضایی را انجام دادیم و وكیل‌مان درحال پیگیری است. برای شركت هواپیمایی امارات هم درحال نوشتن نامه هستیم تا از كم و كیف این اتفاق مطلع شویم تا اگر بدون مجوز اقدام به پخش كردند خسارت لازم را بدهند.

محمدی خاطرنشان كرد: متأسفانه سینمای ایران مثل گوشت قربانی‌شده و هركس تكه‌ای از آن را می‌كند و می‌برد و این استفاده غیرمجاز به داخل هواپیما محدود نمی‌شود. جاهای دیگر هم شاهد این اتفاق هستیم و هركس به خود اجازه می‌دهد این فیلم‌ها را نمایش دهد و به سینمای ایران ضربه زند كه امیدوارم این مسأله از سوی شورای عالی سینما ، وزارت ارشاد و خانه سینما جدی گرفته شود.

وی از نحوه انتخاب این فیلم‌ها برای نمایش در هواپیما اظهار بی‌اطلاعی كرد و گفت: از اینكه چه فیلم‌هایی انتخاب شده اطلاعی ندارم و انتخاب آنها مبهم است.

 

منبع: ایسنا

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/5/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.