پرده سینما

فیلم ترسناک آلمودوار فردا کلید می‌خورد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پدرو آلمودوار فیلمساز صاحب نام اسپانیایی از فردا دوشنبه روی صندلی کارگردانی تریلر ترسناک پوستی که در آن زندگی می‌کنم با بازی آنتونیو باندراس می‌نشیند.

 

پدرو آلمادوارپدرو آلمودوار و باندراس با این فیلم بعد از 21 سال بار دیگر همکار می‌شوند. پوستی که در آن زندگی می‌کنم هجدهمین فیلم آلمودوار است و با بودجه‌ای 10 میلیون یورویی (7/12 میلیون دلار) در 11 هفته در لوکیشن‌های متفاوت در اسپانیا از جمله مادرید و تولدو فیلمبرداری می‌شود.آلمودوار از فیلم جدید خود به عنوان یک فیلم «ترسناک» یاد کرده است. باندراس در این فیلم نقش یک جراح پلاستیک روانی را بازی می‌کند که به دنبال انتقامی سهمگین از مردی است که به دخترش تجاوز کرده است. آلمودوار مدتی پیش درباره فیلم جدید خود، گفت: «این فیلمی نزدیک به یک فیلم ترسناک خواهد بود، کاری که واقعا دوست داشتم انجام بدهم، اما تاکنون سراغ آن نرفته بودم. با این حال به هیچ یک از قواعد این ژانر احترام نخواهم گذاشت.»

النا آنایا، ماریسا پاردس (که نقش اصلی فیلم گل راز من را برعهده داشت)، جان کورنت و روبرتو آلامو دیگر بازیگران فیلم پوستی که در آن زندگی می‌کنم هستند. آلمودوار همچنین در فیلم جدید خود بار دیگر با خوزه لوییس آلکین مدیر فیلمبرداری، خوزه سالکدو تدوینگر و آلبرتو ایگلسیاس آهنگساز همکار می‌شود.

پوستی که در آن زندگی می‌کنم اقتباسی آزاد از رمان «رتیل» نوشته تی‌یری ژونکوئه جنایی‌نویس فقید فرانسوی است. پنه‌لوپه کروز بازیگر مورد علاقه آلمودوار که در بازگشت و آغوش‌های گسسته در دو فیلم قبلی او نقش اصلی را به عهده داشت، در فهرست بازیگران پروژه جدید او جایی ندارد. آلمودوار در این باره گفت: «هر چه بیشتر روی داستان کار کردم کمتر جایی برای او دیدم، اما این اصلا مهم نیست. من او را در خیلی نقش‌‌های دیگر خواهم دید.»

باندراس 50 ساله که متولد شهر مالاگا در جنوب اسپانیاست با بازی در بعضی از فیلم‌های اول آلمودوار مانند زنان در آستانه فروپاشی عصبی (1988) و مرا باز کن! مرا ببند! (1989) به شهرت رسید. او اخیرا در فیلم با یک غریبه سبزه قدبلند آشنا می‌شوی ساخته وودی آلن بازی کرد که اولین بار در دنیا در جشنواره کن امسال نمایش داده شد. اویتا، آدمکش‌ها و زورو از دیگر فیلم‌های باندراس است.

 

منبع: خبرآنلاین به نقل از هرالد تریبیون / 21 اوت


 تاريخ ارسال: 1389/5/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.