پرده سینما

در قالب کتاب "پلک" آثار برگزیده عکاسان تئاتر فجر منتشر شد

پرده سینما

 







 

 

 

مجموعه آثار برگزیده مسابقه عکس سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در قالب کتابی تحت عنوان «پلک» منتشر شد.

به گزارش ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر کتاب پلک مشتمل بر 80 صفحه و حاوی عکس های برگزیده بخش مسابقه عکس جشنواره سی و چهارم فجر است. این کتاب با پیشگفتاری نوشته سعید اسدی دبیر جشنواره آغاز شده است.وی در بخشی از پیشگفتار این کتاب نوشته: ... سالیانی است که عکس تئاتر با هویت مستقل خود در دنیای هنر مورد توجه و قضاوت قرار می گیرد و امروزه مسابقه عکاسی تئاتر در میان رویدادهای بزرگترین جشنواره تئاتر ایران زمین به بخشی بالغ و پر اهمیت تبدیل شده است . به همین سبب در این دوره با نگاهی جدی تر و با افزایش نسبی بودجه فرآیند برگزاری این بخش مورد توجه قرار گرفت. سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خوشبختانه با استقبال و اشتیاق هنرمندان خوب عکاس تئاتر روبرو شد و با بهره گیری از قضاوت اساتید بزرگ و صاحب وجاهت در تشخیص هنر عکاسان گرامی انتخاب هایی شایسته را رقم زد و باید سپاسگزار ایشان بود. بی شک عکس های ماندگار این هنرمندان به گنجینه تاریخ و خاطره ماندگار تئاتر ایران رونق بیشتری خواهد بخشید...."

معرفی هیات داوران، به همراه بیانیه این هیات و همچنین تصاویر عکس های منتخب مسابقه عکس تئاتر ایران، تشکیل دهنده بخش های دیگر کتاب پلک هستند. رضا معطریان مدیر بخش مسابقه عکس سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سیامک زمردی مطلق مدیر اجرایی،رضا عابدینی نشان جشنواره، ابراهیم حسینی مدیر هنری ، مریم شیرزاد صفحه آرایی و مولود صادقی فرد ترجمه کتاب پلک و برگزاری بخش مسابقه عکس را بر عهده داشته اند.

کتاب پلک در 80 صفحه به صورت چهار رنگ توسط اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن نمایش و دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر چاپ و منتشر شده است.


 تاريخ ارسال: 1394/10/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.