پرده سینما

آنچه پیش رو داریم! معرفی مهم ترین های سینما در سال جدید- بخش دوم

موحد منتقم

 

 

 

 

 

 

 

 

1-شنل قرمزی

 

 Red Riding Hood

 

پوستر فیلم شنل قرمزیشنل قرمزی یک داستان فولکلور غربی است، درباره یک دختر و مادربزرگش و گرگی که قصد دارد آن دو را بخورد. این کتاب توسط شارل پرو داستانسرای فرانسوی نوشته شده است و سبک جدیدی با نام «قصه ی پریان» را بنیان نهاد در سال 1668 منتشر شد.

کتاب های زیبای خفته، سیندرلا، بند انگشتی و گربه چکمه پوش از معروف ترین کتاب های این نویسنده ی افسانه ای فرانسوی هستند. نویسده ای که کنون کتاب هایش هزاران بار به صورت نمایشنامه، فیلم، کتاب، اپرا و.. به نمایش درآمده اند. با گذشت 343 سال از انتشار کتاب شنل قرمزی،  امسال هالیوود باز هم دست به ساختن فیلم تازه ای از این کتاب جادویی زده است.

دراین سال ها سری فیلم های گرگ و میش فروش زیادی در گیشه داشته اند و طرفداران زیادی در سرتاسر جهان پیداکرده اند. همانطور که انتظار می رفت هالیوود دوباره به دنبال فیلمی در سبک و سیاق گرگ و میش که رابطه عاشقانه یک دختر با گرگ ها را نمایش می دهد می رود تا سود  کلانی به جیب بزند. و دقیقاً با انتخاب شنل قرمزی به وسط خال زده است تا شاید بتواند یک محصول سینمایی در حد و اندازه گرگ و میش ارائه کند. این روز ها هم که انگار کسی به غیر از خانم کاترین هارد کارگردان قسمت اول گرگ و میش که استخدام شده تا این فیلم راکارگردانی کند بلد نیست یک داستان عاشقانه درباره گرگ ها و دختر ها بسازد! آماندا سی فرید هم در این فیلم نقش شنل قرمزی را بازی می کند .گری اولدمن هم نقش مکمل فیلم است .شیلو فرناندز هم ایفاگر نقش معشوقه شنل قرمزی راست. اگر تریلر فیلم را دیده باشید بدون  اینکه بدانید توسط کارگردان گرگ و میش ساخته شده است  می گویید باید کپی برداری نعل به نعل گرگ و میش باشد. سبک فیلمبررداری و مناظر استفاده  شده در فیلم و نوع نگاه ها و بازی های بازیگران همگی کپی برداری بی نقصی از فیلم گرگ و میش است. کمپانی برادران وارنر هیچ ریسکی در انتخاب هایش نکرده و از تمام فاکتورهای جذب مخاطب تین ایجر این روزها استفاده کرده است تامخاطبان بی شمار سری فیلمهای گرگ و میش را به تماشای این فیلم ترغیب  کند. بدون هیچ شکی باید به فیلم شنل قرمزی لقب گرگ و میش5   را بدهیم. فیلم با شعار «چه کسی ترسیده است؟» روانه اکران خواهد شد و پاسخاین پرسش یک کلمه است : هالیوود! چون سری فیلم های گرگ و میش دارد به قسمت های پایانی اش نزدیک می شود و هالیوود باید دنبال جایگزینی برای آن باشد!

 

2-افسانه ی گرگ و میش 4: سپیده دم (بخش اول)

 

 

The Twilight Saga: Breaking Dawn (Part One)

 

پوستر فیلم گرگ و میش4هرچند پا گذاشتن به این دنیا انتخابی نبوده است، اما پس از آن همیشه همه چیز با انتخاب شما شروع می شود. انتخاب هایی که با  عقل و انتخاب هایی که با قلب شما انجام می شوند... و درپایان هم  دوباره بدون انتخاب از این دنیا می رویم.

دقیقا همان کاری که کمپانی برادران وارنر برای سری فیلم های هری پاتر کرد و آن تبدیل قسمت پایانی اش به دو قسمت بود. کمپانی سامیت هم همین کار را برای سری فیلم های گرگ و میش کرد و قسمت پایانی کتاب با عنوان فرعی سپیده دم را تبدیل به دو فیلم کرد. واقعاً برای هالیوود دل کندن از این سری فیلم های پرفروش و پرسود کار سختی است و به هر نحوی که شده می خواهد نهایت سود را ازاین فیلم ها ببرد. قسمت آخر  بخش اول گرگ و میش توسط  بیل کاندون کارگردان فیلم اسکاری دختران رویایی ساخته شده است و تمامی بازیگران قبلی هم در این سری نقش خود را تکرار کرده اند. سوفیا کاپولا علاقه ی بسیاری داشت که قسمت پایانی گرگ و میش راکارگردانی کند، ولی وقتی فهمید که قرار است قسمت آخر در دو بخش ساخته شود از این پروژه کناره گیری کرد. کمپانی سامیت دنبال کارگردانی گشت که هر دو قسمت را کارگردانی کند. حتی به گاس ون سنت هم پیشنهاد کارگردانی دادند. در نهایت بیل کاندون کارگردانی آن را پذیرفت. سری فیلم ها و کتاب های گرگ و میش دقیقاً مانند فیلم های هری پاتر  به فروش خیره کنند ای در گیشه سینماها دست یافتند. به طوری  که همه استفانی مایر را با جی کی رولینگ مقایسه می کنند. سه قسمت قبلی گرگ و میش در خوشبینانه ترین حالت از آثار متوسط سینمایی بودند. ولی نوجوانان بدجوری از آن ها حمایت کردند و فروش های رویایی را در گیشه برای آنها رقم زدند. هیچوقت چهره دخترانی که از روز قبل از اکران قسمت سوم در صف گیشه نمایش فیلم بودند و وقتی با تلویزیون مصاحبه می کردند از شدت شوق گریه می کردند را نمی توان فراموش کرد. مگر  این فیلم ها چه چیزی داشتند؟ جوابش را احتمالاً باید درفروش 700 میلیون دلاری قسمت قبلی آن جستجو کنیم! در این قسمت همانند فیلم های قبلی به داستان مثلث عشقی  می پردازد و کلی خون آشام جدید هم وارد داستان شده که بعضی از آنها از بین بچه های خردسال انتخاب شده اند. این قسمت 11 نوامبر اکران عمومی خواهد شد و قسمت دوم آن هم به احتمال زیاد به صورت سه بعدی اکران خواهد گردید.  در پایان از اسفنی مایر می پرسند: اگر یک خون آشام بودید قدرت مخصوصی که از آن لذت می بردید چی بود؟ استفانی: وقتی به خون آشام بودن فکر می کنم تصورات سختی برایم به وجود می آید. اما فکر می کنم از این که مجبور نبودم بخوابم و باز شب بعد هم نخوابم لذت می بردم. یک توانایی این جوری برای من می تواند خیلی جالب باشد!

 

 

3-هری پاترو یادگاران مرگ: بخش دوم (سه بعدی)

 

Harry Potter and the Deathly Hallows (Part Two in 3D)

 

پوستر فیلم هری پاتر و یادگاران مرگاین دیگر پایان پایان است! آخرین قسمت از سری فیلم های هری پاتر با عنوان فرعی یادگاران مرگ در تابستان پر ترافیک امسال اکران خواهد شد. فیلمی که گلچین نفس گیری از تمام چیزهایی است که طرفداران سینه چاک هری پاتر منتظر آن هستند. موضوع به همین جا ختم نمی شود و قسمت آخر برای ایجاد حال و هوای بهتر بین مخاطبان، به صورت 3بعدی اکران خواهد شد تا طرفداران فیلم در نبردهای قسمت های پایانی خودشان را در دل حوادث فیلم احساس کنند. این قسمت به احتمال فراوان رکورد فروش تمامی هری پاتر های قبلی را خواهد شکست و به فروشی فراتر از یک میلیارد دلار در گیشه دست خواهد یافت. خواننده اصلی گروه موسیقی «قیصر چیفس» انگلیس در جدیدترین قسمت از سری فیلم های هری پاتر بازی خواهد كرد. ریكی ویلسون، خواننده 32 ساله و سرگروه «قیصر چیفس» (Kaiser Chiefs) در قسمت دوم فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ نقش آفرینی خواهد داشت. براساس اعلام مقامات كمپانی برادران وارنر، ریكی ویلسون در این فیلم نقش كوچكی در كنار دانیل رادكلیف و روپرت گرینت خواهد داشت. فیلم های هری پاتر از روی کتاب های هفت قسمتی جی کی رولینگ ساخته شده اند. کتاب هایی که به گفته بسیاری از کارشناسان کار خود خانم جی کی رولینگ نبوده و او از قسمت سوم به بعد از مشاوران بسیارحرفه ای  در پشت پرده برای نوشتن این کتاب ها استفاده کرده است. اگر از یک منظر دیگر به کتاب های هری پاتر نگاه کنیم، آنها تاریخی از جهان گذشته سرتاسر دنیا هستند. حضور هیچ یک از اشخصیت های کتاب بی دلیل نیست. و شما با دانستن کمی تاریخ می توانید معادلهای بسیاری برای آنها در تاریخ پیدا کنید. مثلاً ولدمورت درون کتاب همان هیتلر تاریخ است: جدا كردن افراد با خون خالص از بقیه جامعه، تصفیه مخالفین خود، در دست گیری كامل آموزش و...! ولد مورت درون کتاب همان کارهایی را می کند که هیتلر دنیای ما انجام می داد.

چرا در داستان هری پاتر آمده است كه: مدرسه هاگوارتز صد و چهل و دو پلكان دارد؟ پلكان هایی كه روز های جمعه به جای متفاوتی منتهی می شوند! چرا روز جمعه، روزی منحرف كننده تداعی شده؟ چرا پله ها باید در همه ی روزها راهی برای رسیدن به مسیر درست باشند، ولی در روز های جمعه تغییر كنند و افراد را به جای دیگری هدایت كنند؟ چرا خواسته شده روز جمعه را در ذهن ها بد جلوه دهد؟! چرا مجموعه داستان های هری پاتر در هفت جلد نوشته شده؟ و چرا دوستان وفادار و همراه هری پاتر هفت نفرند؟ و از تمام اینها عجیب تر اینکه  چرا زمانی كه دامبلدور، به عنوان یک الگوی قوی برای خوانندگان در آمده و كودكان و نوجوانان، او را دوست دارند، خانم رولینگ به یکباره در اخبار اعلام می كند كه دامبلدور همجنس‌باز است؟! آیا این اشاره به کشیشان ندارد؟ اشاره به اینکه افرادی که فکر می کنید مقدس و خوب هستند شاید یک بیمار پدوفیلی باشند و زیاد به آنها اعتماد نکنید؟ البته اگر دوستان پاسخی  دارند می توانند در قسمت نظرات این مقاله  فقط  در سایت پرده سینما برایم بگذارند. خیلی خوشحال می شوم!

می توان هزارها نمونه مثل این را مطرح کرد که به طور ناخودآگاه در ضمیر طرفداران میلیونی هری پاتر نقش بسته شده اند و بازی بزرگی به وسیله ی این سرگرمی با آنها شده است و بدون اینکه خاصی خودشان بدانند جهت دهی به ذهنشان داده شده است. این قسمت که در نقد اصلی آن به صورت مفصل به آن خواهم پرداخت 15جولای اکران خواهد شد.

 

4-تن تن:راز اسب تک شاخ

 

The Adventures of Tin Tin: The Secret of the Unicorn

 

«تخیل حد و مرزی ندارد و بچه ها  دائماً می توانند رشد کنند و متفاوت باشند. از دیگران و حتی از خودتشان!» -جواد مجابی

 

پوستر فیلم تن تن: راز تک شاخماجراهای تن تن از معروفترین داستان های کودک و نوجوان هستند و میلیون ها مخاطب در سرتاسر دنیا دارند. نویسنده کتاب تن تن ژرژ رمی بلژیکی بود که با نام مستعار هرژه کارمی کرد. این کتاب ها به  یکصد و بیست زبان زنده ی دنیا ترجمه شده و بیش از 160 میلیون از کتابهای آن به فروش رفته است. حالا فکرش را بکنید که چنین داستان معروفی را کارگردان افسانه ای هالیوود استیون اسپیلبرگ کارگردانی کند .نتیجه اش قطعاً خیره کننده خواهد بود. ماجراهای تن‌تن، درباره اتفاقاتی است که برای یک خبرنگار ماجراجو و دوستانش می‌افتد. اولین کتاب های تن تن به این دلیل که با رگه‌های نژاد پرستی  و با شکوه نشان دادن استعمار  اروپاییان همراه بود مورد انتقاد قرار گرفت. هرژه بعد از چندی این انتقادات را پذیرفت. از این رو از دههٔ ۱۹۳۰ به بعد کتاب‌های تن‌تن لحن متفاوتی پیدا کرد و حامل پیام‌های بشردوستانه شد. فیلم با تکنولوژی ضبط حرکات (Motion Capture) ساخته شده است و در قالب سه‌بعدی به نمایش در خواهد آمد. ماجراهای تن‌تن: راز تک شاخ در 26 اکتبر 2011 اکران خواهد شد و قسمت دوم مجموعه را هم پیتر جکسون با همین شیوه خواهدساخت. هنوز کارگردانی برای ساخت قسمت سوم انتخاب نشده است ولی احتمال می‌رود این دو کارگردان بزرگ با یکدیگر پشت دوربین بروند. دنیل گریک، اندی سرکیس، سیمون پگ و نیک فراست از بازیگران فیلم هستند و جیمی بل هم نقش تن‌تن را ایفا کرده است. اسپلبرگ دو ماه پیش در مصاحبه ای در جواب پرسشی که پرسیده بودند آیا فیلم رکورد آواتار را خواهد شکست یا نه؟ سکوت معنی داری کرده بود. موضوع این فیلم  درباره گنجی كه سر فرانسیس هادوک برای نوادگان خود به جای گذاشته و تلاش تن تن و كاپیتان برای یافتن رمز محل گنج كه در سه برگه جداگانه و در سه نمونه ماكت از كشتی اسب شاخدار جاسازی شده  است می باشد. تن تن شخصیتی اسطوره ای برای مردم بلژیک است و در کنار فستیوال ها، سالگردها، یادبودها و خلاصه همه برنامه هایی که هر سال به یاد تن تن در بلژیک برگزار می شود، هواداران این موجود محبوب روز ۲۶ سپتامبر هم یک مراسم ویژه دیگر دارند: سالگرد تاسیس مجله کمیک تن تن. این هم از این! همچنین دنیل کریگ جیمز باند، در این فیلم، در نقش «رکهام قرمز» یک دزد دریایی خبیث ظاهر خواهد شد.

استیون اسپیلبرگ که شخصاً یکی از طرفداران پر و پاقرص تن تن به شمار می‌آید، در سال 1983 میلادی و پیش از مرگ هرژه خالق تن‌تن، حق تولید فیلم از داستان‌های وی را خرید. اگر فیلم برای هالیوود بگیرد و فروش خوبی داشته باشد، هالیوودبه یک معدن طلای بی پایان دست یافته است. چون برخلاف  گرگ و میش و هری پاتر، مجموعه کتاب های تن تن در  23 جلد تهیه شده است و  23 فیلم فوق پرفروش می توان از روی آنها ساخت! باید تا دسامبر سال دیگر منتظر ماند و دید آیا استیون اسپیلبرگ و پیترجکسون  می توانند این کار را  برای هالیوود انجام دهند  و مانند تن تن این گنج را پیدا کنند یا خیر؟

 

توجه: استفاده از مقالات سایت پرده سینما در دیگر پایگاه های اینترنی (وبلاگ ها و وب سایت ها) ممنوع است. علاقمندان به انتشار مقالات سایت پرده سینما در دیگر پایگاه های اینترنتی، صرفاً مجاز هستند بدون انتشار مستقیم مقالات، به آن لینک بدهند.

 

-سرقت بخشی از این مقاله در خبرگزاری! ایسکانیوز

 سرقت بدون ذکر منبع در روزنامه آرمان

سرقت این مقاله در سایت انجمن های تخصصی! فیلم و سریال باران

در همین رابطه بخوانید

آنچه پیش رو داریم! معرفی مهم ترین های سینما در سال جدید- بخش اول

 


 تاريخ ارسال: 1389/11/30
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>چیکوب بلک :

همه خوب بودن ولی هیچ فیلمی تو دنیا اندازه گرگ و میش جذاب و دیدنی نیست

0+0-

دوشنبه 11 خرداد 1394



>>>keley:

شما عزيز من فرق همجنس باز و همجنس گرا رو هنوز نفهميدي؟خوبه نو مقاله نوشتي كشيشاي پدوفيل.ما رو باش ميايم اينجا سه كلام حرف حساب بخونيم.كمي بيشتر مطالعه كن جگر

0+0-

جمعه 24 تير 1390



>>>علی رضا:

جونه آدم را بالا آوردند

0+0-

پنجشنبه 8 ارديبهش



>>>محمد:

درمورد هری پاتر فقط میتونم بگم خدا شفات بده.

0+0-

يكشنبه 7 فروردين 1390



>>>محمد:

وقتي ليست فيلمهاي پيش رو رو مطالعه كردم ياد فيلمهاي ارشيوم افتادم كه با افتخار هنوزم وقتي ليست فيلمهاي جديد ميبينم ميرم يكيشون انتخاب ميكنم وميبينم !! جاتون خالي وقتي نقد فيلم شهامت واقعي رو خوندم رفتم مرد مرده جيم جارموش ديدم ........ به نظرم اگه مرد مرده رو رنگي ميكردن به جاي شهامت واقعي اكران ميكردن بهتر بود .... سينما هم مثل دنيامون داره از بين ميره باور كنيد..... زنده باد جيم جارموش و مرد مرده وجاني دپ سال 1995 كه شاهكار فيلمهاي وسترن ساختن

0+0-

چهارشنبه 18 اسفند 1389



>>>خبرنگار:

میگم در مورد این توطئه هایی که در مجموعه هری پاتر _بصورت پنهانی_ اتفاق افتاده، میتونی با جناب دکتر عباسی ملقب به کسینجر ایران و البنه داور چشنواره فجر هم میتونی صحبت بکنی. آخه اونم توهم توطئه داره اساسی. جالبه که انقدر نزدیک به هم فکر می کنید.هر توطئه ای هم که از چشم شما دور بمونه ایشون کشف و ضبط و احتمالا بازداشت می کنن

0+0-

جمعه 13 اسفند 1389



>>>ایدین یلدایی:

اقا دستت طلا!

0+0-

جمعه 6 اسفند 1389



>>>godharry:

\"می توان هزارها نمونه مثل این را مطرح کرد که به طور ناخودآگاه در ضمیر طرفداران میلیونی هری پاتر نقش بسته شده اند و بازی بزرگی به وسیله ی این سرگرمی با آنها شده است و بدون اینکه خاصی خودشان بدانند جهت دهی به ذهنشان داده شده است.\" این متن یک توهین آشکار به طرفداران میلیونی هری پاتر است .لطفا پاکش کنید تا یک کمپین در سایت هری پاتر ایرانی بر ضد سایتتون ایجاد نکردیم.زود

0+0-

چهارشنبه 4 اسفند 1389



>>>میلادتهرانی:

چه دزد بازاری شده تو سایت ها!فقط این ها نیست که من میتونم براتون 20تا وبلاگ بگم که این مقاله رو کپی کرده اند به علاوه چندتا تالار گفتگوی دیگر!ولی خوب حالشون رو گرفته اید . حالا بعضی از سایتهایی که مطالب شما رو کپی میکنند دیگه نگذاشتندمثل اون مقاله درباره جدایی نادر از سیمین که یه ایران از رو شما کپی کرده بود.خیلی خنده دار بود .هرجا میرفتی این نقد اقای موحد درباره جدایی نادر از سیمین بود. یعنی اسکا نیوز هم مقاله کپی میکنه؟؟!!وای به حال خبرگزاری های ما

0+0-

چهارشنبه 4 اسفند 1389



>>>دوست تو:

نقدت درباره هری پاتر رو 100%قبول دارم.

0+0-

چهارشنبه 4 اسفند 1389



>>>شقایق محسنی:

چقدر دلم برای اینجور مطلبی تو سایت های سینمایی و روزنامه ها و وبلاگ های سینمایی تنگ شده بود.نمیدونم چرا این روز ها سایت ها و کلا رسانه های ایرانی تحلیل نمیکنند و فقط اخبار میدهند.100تا سایت میری و هر 100تا سایت هم مطالب تکراری دارند و یا از روی هم کپی کرده اند.تحلیل فیلم های جدید هالیوود یک کار تمیز و درجه ی یک از سایت پرده سینما بود که همیشه غافلگیرم میکند .البته متاسفانه نشد قسمت اول ایم مطلب را بخوانم چون لینک مشکل دارد.خواهشا به همین رویه تحلیل ادامه دهید.خسته شدیم ازبس خبر تکراری خوندیم .به قول اون دوستمون از کار های مجله امپایر کرده اید.یک دنیا ممنون

0+0-

سه‌شنبه 3 اسفند 1389



>>>هسین محمودی:

دامبلدور رو خوب اومدی ولی بقیه مطلبت درباره هری پاتر تو سبک ادبی دایی جان ناپلئون بود.در ضمن حرف خانم استفانی می یر هم برام خیلی خیلی عجیب و جالب بود.عاشق تن تن هستم ولی فکر نکنم چیز دندان گیری شده باشد چون سبک کتاب با سبک این انیمیشن جناب اسپیلبرگ کاملا متفاوت است.گرگ و میش هم به جز قسمت اول بقیه قسمت هایش ضعیف ودر حد فیلمفارسی بود.شنل قرمزی هم درباره اش خیلی خوب نوشته بودیدقیقا همینجوری باید باشه و .. در آخر باید بگم خیلی....(+18)

0+0-

دوشنبه 2 اسفند 1389



>>>میثم مرادی:

چه عجب بعد از بوقی ادامه این مطلب رو گذاشتی جناب منتقم.به هرحال ممنون مانند دفعه ی قبلی خوب بود.به هری پاتر هم گیر نده آفرین پسر خوب!

0+0-

دوشنبه 2 اسفند 1389



>>>تشکر:

فکرش رو بکن سوفیا کاپولا گرگ و میش رو میساخت.سال دیگه تو مراسم اسکار اسمش رو میخوندند.تن تن هم باید عالی باشه.هری پاتر که از اولش هم چرت بود.تشکر بابت مطلب خوبتون

0+0-

دوشنبه 2 اسفند 1389



>>>محمد2009:

اینا که فقط فیلم های پاپ کورنی است!از این فیلم های اسکاری هم معرفی میکردی.اینها مال تین ایجرهای جواده!

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>علیرضا پارسی:

تحلیلت درباره هری پاتر بامزه بود. اینو جدی میگم، توهم توطئه و دیدن دسیسه پشت هرچیز باعث پارانویا میشه و دیگه از هیچ چیز لذت نمی بری. بی خیال شو

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>0912..36:

هری پاتر برای هالییوود حکم گاو نه من شیرده بود.خدا رحمتش کند به انتهای راه نزدیک شد.هیچوقت نه توانستم با کتاب هایش ارتباط برقرار کنم و نه با فیلم هایش.

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>محمدنظری:

تاریخ اکران گرگ و میش خیلی جالب است.11.11.11 موحد چرا به این گیر ندادی؟؟مثلا بگی این 11 میدونی چیه؟؟وای وای؟؟بگم؟؟بگم؟؟

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>سهیل :

بچه ها مهمان آینده برنامه راز مشخص شد.موحد منتقم!!آخه این چه تحلیل های اب دوغ خیاریه که درباره هری پاتر کرده ای؟ هرچی رو که به هرچی ربط نمیدند.(کتاب هایی که به گفته بسیاری از کارشناسان کار خود خانم جی کی رولینگ نبوده و او از قسمت سوم به بعد از مشاوران بسیارحرفه ای در پشت پرده برای نوشتن این کتاب ها استفاده کرده است) این چه حرفی بود زدی؟جوک بود؟

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>ساسان:

گاس ون سنت آخه میاد گرگ و میش رو کارگردانی کنه؟مسئولان کمپانی سُامیت هم یه تختشون کمه ها!

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>دا!:

خیلی کامل و جامع بود.ممنون از آقای منتقم و پرده سینما.مقاله ی هری پاتر هم با اینکه از طرفدارانش هستم ولی نمیتوانم جوابی بدهم ولی معلومه گیر بیخودی داده ای.

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>احسان بهرامی:

وای پرده سینما چرا اینقدر سخت گیر شدی؟؟ ...آخر کسی نیست از این مطلب های جدید بنویسه درباره سینمای جهان.

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>کریم حمیدی:

درباره دامبلدور کاملا باهات موافقم ولی بقیه چیز هایی که گفتی بیشتر در حد یه حدس و گمان است و فراتر از آن نمی رود.به هرحال مقاله این هفته ات عالی بود.دستت درد نکنه.از کارهای مجله امپایر کرده ای!

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>سپهر :

سوالی که همیشه بعد از خواندن این داستان های قدیمی و جدید این فرانسه و کلا اروپا و امریکا میخونم سوال برای من پیش میاد که ما توایران فقط چندتا داستان داریم مثل بزبز قندی و حسن کچل وکدوققلی و...که انصافا از نظر سطح هنری به گرد پای این فیلم ها و انیمشن های روز سینمای هالییوود هم نمیرسد.خداییش این داستان اسباب بازی 3 داستانش قویه یا حسن کچل؟ادبیات داستانی ایران از هر نظر ضعیفه و دو سه تا داستان خوب هم چون ازبس از بچگی برامون خوندن خاطره انگیز شده وگرنه هیچ ارزشی ندارند.

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>یوگی:

دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟؟؟

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>میلادتهرانی:

بی صبرانه منتظر تن تن هستیم.خیلی قشنگ باید شده باشد.ولی طرفداران این مجموعهاصلاخوششون نیومده از این فیلم.درضمن تعجب نداره عزیزم دخترا داشتند گریه میکردند.دخترها اگر گریه نکنند تعجب داره.

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>ندا:

شنل قرمزی و گرگ و میش عالی بود.مرسی

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>ب.م.م:

باز این موحد اومد چرت و پرت گفت.جواب اون سوال های هری پاتریت میدونی چیه؟چون شماها دچار بیماری بسیار خطرناکی هستید به نام تئوری توطئه!آخه برادر من اونا اصلا نمیدونن [... ]حالا بخوان بیان جمعه ها رو تو ذهن ادم ها بد تداعی کنند.خدا به دادت برسه اگر این مقاله لینک بشه به سایت جادوگران!

1+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389



>>>کوروش:

تن تن عمرا اگر یک پنجم آواتار هم بفروشه.اینا همه بازاریابی قبل از فیلم است .اواتار به خاطر 3 بعدی بودنش چنین فروش بالایی داشت چون نو و تازه بود ولی تن تن یه چیزی در مایه های قطار سریع السیر قطبی خواهدبود.

0+0-

يكشنبه 1 اسفند 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.