پرده سینما

حاشیه جذاب تر از متن، یا سیرک بی نظیر با پوپولیسمی به تمام معنا کامل؛ نقد و بررسی اخراجی ها 3

موحد منتقم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نقد و بررسی فیلم اخراجی ها3

 

-شوخی های بی سروته  و بدون پیشزمینه که مانند آگهی یا میان پرده به فیلم وصل شده اند تمامی ندارد. کل فیلم اخراجی های 3 بر آمده از یک سری جوک و اتفاق هستند که به زور به یکدیگر الصاق شده اند. طنز کمدی فیلم به جای اینکه از درون فیلم شکل بگیرد،  از همین شوخی ها شکل گرفته است و اخراجی ها3 مانند مستندی شده که هر تکه اشرا از جایی برداشته اند. مسعود ده نمکی با خودش فکر کرده که اتفاقات گذشته مانند یک پازل بهم ریخته است که اگر انها را به هم متصل کند یک فیلم خوب ساخته خواهد شد، ولی حالا که فیلم را می بینم می فهمیم که هیچ تکه ای از این پازل به درستی سر جایش قرار نگرفته است.

 

- اخراجی ها 3 به جای اینکه از موضوعات سیاسی روز انتقاد کند و آنها را چالش بکشد (کاری که ظاهراً قرار بوده هدف ده نمکی از ساختن این فیلم باشد) دوباره آنها را بیان می کند و تماشاگران هم به آنها می خندند.

 

-من ترجیح می دهم گریه کنم تا بخندم. چراکه اخراجی ها همانند دو قسمت قبلی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به سخره می گیرد و آنها را انسان های ساده ای معرفی می کند که آنچنان هم که مردم فکر می کنند انسان های مقدس و بزرگی نیستند، بلکه علاف های کوچه و خیابان بوده اند که به خاطر وعده های دروغین به جبهه کشیده شده اند و حالا  مقامی برای خوشان دست و پا کرده اند.

 

-تصور من از یک رزمنده، همچنان حاج کاظم آژانس  شیشه ای با بازی پرویز پرستویی است.

 

پوستر فیلم اخراجی ها3باور کنید سخت ترین کار ممکن نقد نوشتن بر فیلمی مثل اخراجی ها 3 است. معمولاً فیلمی را نقد می کنند که حداقل یکی دو تا نکته خوب داشته باشد، ولی در اخراجی ها 3 بازیگران جلوی دوربین هر کاری دلشان بخواهد می کنند و انگار کارگردانی پشت دوربین نیست. فیلمبرداری به شدت ضعیف اثر به همراه نورپردازی های بد و تدوین بدتر، همه و همه صدمات جبران ناپذیری به فیلم وارد کرده اند. فیلم از نظر سینمایی هیچ حرفی برای گفتن ندارد. مگر اینکه مانند فیلم های فبلی، خود مسعود ده نمکی زحمت بکشد و خودش به جای فیلم بگوید که این اخراجی ها هم فیلم خوبی است. درمورد فیلم های ده نمکی همیشه حاشیه جذاب تر از متن است. ده نمکی قبل از اینکه فکر ساختن یک فیلم به ذهنش برسد حاشیه سازی را شروع می کند. او حتی از کوچکترین فرصت ها برای تبلیغ فیلم اش استفاده می کند. مگر می شود پایانی شعاری تر از اخراجی ها3 هم پیدا کرد؟ پایانی ضعیف که فکر نمی کنم شخص دیگری توانایی این را داشته باشد که نظیر آن را دوباره خلق کند. ریا کاری و دورویی که در سراسر فیلم به چشم می خورد در این پایان بندی به اوج خود می رسد و باعث می شود تماشگر فیلم را پس بزند.

موقع تماشای فیلم وقتی دیدم مردم دارند به چه صحنه هایی می خندند کم مانده بود گریه ام بگیرد. اخراجی ها 3 به جای اینکه از موضوعات سیاسی روز انتقاد کند و آنها را چالش بکشد (کاری که ظاهراً قرار بوده هدف ده نمکی از ساختن این فیلم باشد) دوباره آنها را بیان می کند و تماشاگران هم به آنها می خندند. ده نمکی فیلم به شدت بی نمکی ساخته که  برای افراد زیر 12 سال که جزو قشر کمتر اندیش سینما هستند به شدت خنده دار است. مانند قسمت های قبلی با حمایت همین بچه ها و بلیط های رایگان مدارس می تواند فروش نجومی قسمت قبل اش را دوباره تکرار کند.

اخراجی ها 3 سرشار از شوخی های قبیح و زشت  و به شدت سبک و غیر اخلاقی است. ده نمکی نه تنها احترام رزمندگان دوران دفاع مقدس را حفظ نکرده، بلکه احترام خانواده هایی که به تماشای فیلمش نشسته اند را نیز حفظ نکرده است .انواع شوخی ها از آهنگ «سوسن خانم» و «فیس بوک» و «ممه را لول برد» و «بربری» و «ماهواره»و «یارانه ها» و «گشت ارشاد» و «مبارزه با بدحجابی» و «جومونگ» و....! شوخی های بی سروته  و بدون پیشزمینه که مانند آگهی یا میان پرده به فیلم وصل شده اند تمامی ندارد. کل فیلم اخراجی های 3 بر آمده از یک سری جوک و اتفاق هستند که به زور به یکدیگر الصاق شده اند. طنز کمدی فیلم به جای اینکه از درون فیلم شکل بگیرد،  از همین شوخی ها شکل گرفته است و اخراجی ها3 مانند مستندی شده که هر تکه اش را از جایی برداشته اند. مسعود ده نمکی با خودش فکر کرده که اتفاقات گذشته مانند یک پازل بهم ریخته است که اگر آنها را به هم متصل کند یک فیلم خوب ساخته خواهد شد، ولی حالا که فیلم را می بینم می فهمیم که هیچ تکه ای از این پازل به درستی سر جایش قرار نگرفته است.

پوستر فیلم اخراجی ها3شوخیهای لوس و خنک فیلم با قضیه «بگم؟ بگم؟» در مناظره انتخاباتی که به بهانه ای برای افشای جراحی بینی خانم یکی از کاندیدا شده است، خیلی ضعیف و سبک است. یا آن سوسمار پیشگو که قرار است جای هشت پای پیشگو جام جهانی باشد به نظرم یکی از بدترین طنز های فیلم است و کاملاً الصاقی است و اصلا ًدر حد شوخی های اخراجی های 1و 2 هم نیست و چند قدم عقب تر از آنها است. حرف های شعاری حسام نواب صفوی درباره آقازاده ها مثل باطومی است که بر ملاج بیننده فرود می آید. جالب این است که برداشت جناب ده نمکی از آقا زاده های جناح راستی و کلاً افراد مؤمن صرفاً محدود به ریش است.

البته فیلم اخراجی ها 3 یک مزیت هم برای من داشت! به نظرم بزرگترین دستاورد فیلم اخراجی ها 3 که برای من که خیلی خیلی ارزشمند است این است که پس از پایان فیلم به این موضوع فکر کنم (برنامه «صرفاً جهت اطلاع» خبر را به یاد بیاورید!) که در یک سال گذشته چه قدر حوادث کمدی توسط مسئولان اتفاق افتاده است که خودشان هم اگر فیلم را ببینند قطعاً از آن حوادث خنده شان خواهد گرفت. چون اخراجی ها 3 دقیقاً همان اتفاق های یک سال گذشته را نمایش می دهد. ولی من ترجیح می دهم گریه کنم تا بخندم. چراکه اخراجی ها همانند دو قسمت قبلی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به سخره می گیرد و آنها را انسان های ساده ای معرفی می کند که آنچنان هم که مردم فکر می کنند انسان های مقدس و بزرگی نیستند، بلکه علاف های کوچه و خیابان بوده اند که به خاطر وعده های دروغین به جبهه کشیده شده اند و حالا  مقامی برای خوشان دست و پا کرده اند. حتی پس از پایان جنگ هم دوباره بایرام لودر را می بینم که در خانه اش دیش ماهواره نصب کرده است و اینجاست که معلوم می شود آن پایان بندی های آبکی قسمت های قبلی ده نمکی  تنها برای صدور مجوز بوده است. چون آن رفقا نه تنها پس از پایان جنگ توبه نکرده اند، بلکه امین حیایی دوباره دزدی می کنند و شریفی نیا دوباره دروغ می گوید و از حضور در جبهه اش در انتخابات سو استفاده می کند و... جالب اینجاست که ده نمکی به ادعاهای یک  روزنامه امریکایی اشاره می کند و می گوید آن روزنامه آمریکایی گفته: ما با دیدن اخراجی ها متوجه شدیم در محاسبات مان درباره ایران و جوانان اش اشتباه کرده ایم! ولی گویا جناب ده نمکی حرف این روزنامه  آمریکایی را دقیقاً برعکس متوجه شده و تعبیر اشتباهی از آن کرده است. معلوم است که کشوری رزمندگانش را بایرام لودر و حاجی هایش را حاجی گرینوف... معرفی کند خیال دشمنان ایران را آسوده می کند و باعث می شود دشمن در محاسباتش اشتباه کند و بگوید این هایی که هشت سال با هیچ  تجهیزاتی  از کشورشان دفاع کرده اند آنچنان که فکر می کردیم انسان های بزرگی نبوده اند و آنقدر ها هم قوی و با اراده  نبودند و همین هایی هستند که جناب ده نمکی که خودش سالها در میان شان بوده است به ما معرفی می کند. با این حال سعی می کنم اخراجی ها 1و2و3 و آدم هایش را فراموش کنم. این طور فیلم ها هرچه تعدادشان زیاد تر می شود فراموش کردنشان هم راحت تر می شود. تصور من از یک رزمنده، همچنان حاج کاظم آژانس  شیشه ای با بازی پرویز پرستویی است. حاچ کاظم در فیلم آژانس شیشه ای  درباره تفکر ده نمکی گفته که اینطور آدم ها برای من موتوسوارهایی هستند که «دود موتورشان آزارم می دهد.»

مسعود ده نمکیبه هر حال مسعود ده نمکی هر چه که نباشد از فیلمسازی بگیرید تا روز نامه نگاری تا مستند سازی و... اما هواشناس خوبی است  و از طریق تعیین جهت دقیق وزش باد توانسته  شهرت و ثروت زیادی برای خودش دست و پا کند. او با  خواندن  سایت های اس ام اسی و خبر های  روز در سایت های موافق و معاند و دیدن ری اکشن های مردم در کامنت های آنها و موضوعات محبوب شان حالا چه می خواهد موافق باشد یا مخالف، و تشخیص وزش باد (این مورد در پایان فیلم اتفاق می افتد برای ناراحت نشدن مسئولان) و گنجاندن آنها در فیلمش  که اگر این جور چیز ها در فیلم دیگری  باشد توقیف خواهد شد،  در هر سه قسمت اخراجی ها توانسته مخاطب زیادی به سینماها بکشاند. در اصل خنده ی مردم به اخراجی ها3 نه به خاطر طنز فیلم، بلکه به خاطر تعجب آنها از موضوعات ممنوعه ای که این فیلم به تماشاگرانش نشان می دهد است. تمام بحث های سیاسی روز از سخن رییس جمهور احمدی نژاد که گفت «ممه را لولو برد» بگیرید تا «یارانه ها» در فیلم گنجانده شده است. مسعود ده نمکی سیرک بی نظیری برای تماشاگرانش راه انداخته است. فیلم اخراچی ها 3 نشان می دهد که ده نمکی چه  برداشت سطحی و شناخت اندکی از موضوعات سیاسی دارد  و خودش را در سطح کامنت های سایت فیلتر شده «یوتیوب» پایین آورده است. راستی در یک صحنه هنرپیشه به «یو تیوب»... می گفت «یوتیوپ»! استفاده از صحنه های سطحی انتقادی در طول فیلم  موج می زند. مثلاً  در یک صحنه از طرف یک برنامه برای تهیه گزارش می روند درون خانه  «بایرام لودر». داخل خانه بایرام دیش ماهواره هست و برنامه را قطع می کند. خب این یعنی چی؟ می خواهند مردم موقع تماشای فیلم بگویند «وای وای نگاه کن رزمندهه ماهواره داره! چه فیلم انتقادی خوبیه!؟» فیلم یک پوپولیسم به تمام معناست که مخاطب خودش به خوبی می شناسد و می داند نیاز هایش هرچند که نیاز های مبتذل و سخیفی باشد چیست؟

داستان اخراجی ها3 درباره سه کاندیدای رئیس جمهوری است که هر کدام رنگ های خودشان را دارند. حاجی گیرینوف (شریفی نیا) رنگ قرمز و اکبر دباغ (رضا رویگری) رنگ آبی. سید مرتضی با بازی جناب هاشمی هم کاندیدای ساده زیست  و مردمی فیلم است.

من قصد ندارم به شما بگویم که کدام بازیگر نقش کدام کاندید را بازی می کند که خودتان خواهید فهمید ولی ده نمکی که گفته است فیلم از چپ تا راست همه را  زیر تیغ نقد قرار داده است دروغ بزرگی گفته است

فیلم ده نمکی اساسی به جبهه موسوم به «اصلاح طلبان» تاخته است. در فیلم  تمام شوخی های و تمامی نکات منفی و بد فیلم و بداخلاقی ها توسط همین گروه انجام می شود. همین گروه در فیلم هستند که مدام با آن ها شوخی می شود و دست انداخته می شوند. ولی آدم خوب فیلم که نتیجه گیری اخلاقی فیلم را انجام می دهد سمبل یک فرد از جناح موسوم به «اصول گرا» است و این جناب هاشمی چقدر نقش آدم خوب را بد بازی می کند. ده نمکی تکه های منفی مربوط به یک کاندیدا را  در فیلم برای دو کاندید دیگر به کار برده است  و حرف هایی که آشکارا از سخنان دکتر احمدی نژاد اقتباس شده  است را در دهان بازیگری که آشکارا نقش کروبی را بازی می کند گذاشته است.

در پایان باید بگویم که حوادث خنده دار بسیار زیاد دیگری هم در این سال افتاده است که مسعود ده نمکی یادش رفته یا خودش را به فراموشی زده تا به فیلمش اضافه کند. به عنوان مثال مسعود ده نمکی کارگردان مستند فقر و فحشا و اخراجی ها 1و2و3 با ساخت این آثار ارزشمند هنری به عنوان هیئت امنای دانشگاه هنر انتخاب شد که اگر این موضوع را اضافه می کرد کلکسیون کمدی فیلم کامل می شد. باز هم هست. بگم؟بگم؟

 

1-اشاره به شعار تماشاگران پس از پایان فیلم.

 

ارزش فیلم:D-

در همین رابطه بخوانید

بررسی تطبیقی فیلم های اخراجی ها3 و پایان نامه


 تاريخ ارسال: 1389/12/27
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>علی:

اگر فیلم اخراجی های3 پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است ......

0+0-

يكشنبه 30 مرداد 1390



>>>محمد:

دی وی دیشو گرفتم یه بار دیدم و شکوندمش!فقط میتونم بگم تو طول فیلم چندین بار بالا آوردم. (خوب شد دی وی دیشو گرفتم و تو خونه بودم وگرنه....!)

1+0-

جمعه 7 مرداد 1390



>>>سارینا:

اه اه حالم بهم خورد.رفتم فیلم رو از کلوپ گرفتم .واقعا باید به حال مردم ایران با این پشتوانه ی فرهنگی 2400ساله تاسف خورد که آشغالی مثل اخراجی ها پرفروش ترین فیلمشه!

0+0-

شنبه 25 تير 1390



>>>پیشگو:

فیلمنامه اخراجی ها4:اخراجی ها به گدایی افتادن اخراجی ها5:اخراجی ها حوصلشون سر رفته اخراجی ها6:همه اخراجی ها میرن تو کارهای فرهنگی و روزنامه نگار میشن اخراجی ها7:با توجه به رانتی که دارند میرن کارگردان میشوند و هر آشغالی را به عنوان فیلم تحویل مردم میدهند و پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما را میسازند.

0+0-

دوشنبه 20 تير 1390



>>>همیجوری رد می شدم:

ای بابا یعنی جدایی نادر از سیمین به خاطر مبارزه منفی علیه اخراجی های 3 بفروش شد؟زشته نگید این حرفا رووووووو

0+0-

جمعه 6 خرداد 1390



>>>امین.ف:

جناب آقای بسیجی شمانمیتونی جلوی عقایدمردم بگیری چرا به مردم توهین میکنی و درباره فیلم واقعاجانب داری جناح خاصی میکرد و بسیاری از طنزها اصلا بامزه نبود و نمیدونم واقعاچطور اینقدر فروش کرده و من به شخصه بخاطرحمایت از نادر از سیمین 2باره رفتم وبلیط گرفتم تا حمایت کرده باشم از دیگر طرفداران هم همین پیشنهاد رو میکنم

0+0-

دوشنبه 12 ارديبهش



>>>مهدی:

منتقد و اینقدر بی ادب ... اگه فیلمی یده چرا اینقدر با این همه عصبانیت فیلم رو نقد می کنید....؟؟؟ از چی عصبانی هستید؟؟؟؟ از کلمه اول معلوم بود که شما عصبی و دلخور هستید و کلمه آخر نشون داد عقده ای شده اید.... من غیر از تاسف چیزه دیگه نمیتونم بگم... به امید متحد شدن ایران و ایرانی

0+0-

يكشنبه 11 ارديبهش



>>>ضد اخراجی ها:

نتیجه نوشتن نقد های ساندیس پسند جناب فاضلی در سایت وزین پرده سینما میشود اینکه یک نفر مثل این جناب بسیجی پایش به این سایت باز شود و چماق بگیرد و بگوید که کی چیکار بکند و کی چیکار نکند.

0+0-

جمعه 9 ارديبهشت 1390



>>>یک خواهش:

از پرده سینما خواهشمندیم که نظرات افرادی که به نظر دهندگان توهین میکنند مانندکامنت با امضای "بسیجی" در کامنت بالا را منتشر نکنند.

0+0-

جمعه 9 ارديبهشت 1390



>>>بسییجی:

همه تون بدرد سطل اشغال می خورید. از ساسان و ایبو و غیره که ضد بسیج و... می زنند برن لای سوراخ دیوار. در ضمن اندازه دهن تان حرف بزنید وگرنه با هاتون بد برخورد می شه . همین طور بیگویم وقتی اینطور حرف می زنید هوای خود تون رو داشته باشید ما بسیجی ها هم اگر بخواهیم دهنمان را باز کنیم به نفع تان نیست. از این به بعد باید حواستون رو جمع کنید. شما خائنید یا پای ماهوار نشستید اون مزدور ها هم هرچی گفتن... حرمت هر چیز رو نگه دارید. .مگه شما خودتون عقل ندارید که یکی در ماهواره اومد یک چرتی گفت شما هم باید قبول کنید. یک ذره هم قدرت تحلیل ندارید. در ضمن از مدیر سایت خواهش دارم تا این مطلب را از سایت حذف نکند.

0+0-

پنجشنبه 8 ارديبهش



>>>ایبو:

آدم بیکار پاشدی رفتی این فیلمو دیدی وبراش نقدهم نوشتی؟ فکرکردی مردم بیکارند؟ من این صفحه راباز کردم تافقط همین هارابرات بنویسم .ازده نمکی چند گرفتی که براش نقدبنتنویسی؟

0+0-

پنجشنبه 8 ارديبهش



>>>حمیدرضا:

نظر مبین بهروزی@بهترین نظری که در تمام زندگیم خوانده بودم.

0+0-

يكشنبه 4 ارديبهشت



>>>ممد:

اخه شماکه همیتو رفتید یکی یه یابیشتر اخراجی هارادیدید فقط برای مردم میگین فکر کردید مردم گوش به حرف چهارتا تازه به دوران رسیده گوش میدن نه این خیال رااز سرتون بیرون کنیداما دم ده نمکی گرم خوب [...] لعنتی را مسخره میکرد

0+0-

جمعه 2 ارديبهشت 1390



>>>اخراجی:

هرچی بگین از دماغ سوختگی تون است. اگر مردم اخراجی های 3 را پس میزنن فروش سه میلیاردی از کجا آمده؟؟؟با این همه شانتاژ و کپی فیلم و پر کردن فضای اینترنت از دانلود فیلم، باز فروخت. برین میون سینما داران و ببینید اخراجی ها یعنی چه؟ اگر اخراجی ها نبود که سینمای ورشکسته ای که شما ساختید الان باید شاهد خرابه هایش می بودیم. همین اخراجی ها مردم را با سینما آشتی داد. اخراجی ها ابتذال و سبک اندیشی برخی مدعی روشنفکری را نشان داد. حقیقت همین بود و هست که مدعیان روشنفکری ما دقیقا مانند دباغ و گرینوف اخراجی ها هستن. برین. برین که مردم شما را شناخته اند. بروید وقتی فیلم سه میلیاردی ساختید بیایین حرف بزنید. اصلا شما می دونین سه میلیارد چندتا صفر داره؟؟؟

21+1-

دوشنبه 22 فروردين 1390



>>>سیمین:

دمتان گرم...البته باز کم گفتید از ابتذال و سبکی این کار و ادکها

0+0-

چهارشنبه 17 فرورد¡



>>>سحر:

واقعا نقد شجاعانه و عالی ای بود

0+0-

چهارشنبه 17 فرورد¡



>>>نونا:

هر چه فیلم بی ارزش تر و سطحی تر باشه انگار فروش بیشتری پیدا می کنه این کارگردان هم جز به ثروت و شهرت به چیز دیگه ای فکر نمی کنه کار فرهنگی کیلویی چند؟ اینها بیشتر کار ضد فرهنگی می کنند.

0+0-

دوشنبه 15 فروردين 1390



>>>مبین بهروزی:

وای خدا شاهده حالم بهم خورد این همه نظرات سرشار از خشونت و فحش بد و بیرا را خوندم.کم مونده بود بالا بیارم رو پوستر اخراجی ها3!ولی مانیتورم کثیف میشد.من نمیفهمم چرا اینقدر بحث میکنید پس با صدای بلند اعلام میکم::آقایون و خانوم ها.این فیلم هرجور که بخواهیم محاسبه کنیم یک فیلم ضعیف و درجه ی 3 هست.پرفروش بودن یک فیلم دلیل بر خوب بودنش نیست.تورو خدا این دوتا رو بتونین از هم تفکیک بدین.من موندم این فیلم تحریم نمیشد اینجا چقدر نظر میزاشتند.\"مستر نادر از..\"خواستم بگم ::ببند!

0+1-

دوشنبه 15 فروردين 1390



>>>فریب خورده و رها شده:

کجا بودی تا حالا "مستر نادر از" ابنهمه کامنت گذاشتیم فقط منتظر تو بودیم که بیای و دست چپ و راستو یادمون بدی. نکنه استاد دانشگاهی چیزی هستی؟

0+0-

دوشنبه 15 فروردين 1390



>>>مستر نادر از:

مستر نادر از ...... برعکس لعنت خدا بر کسانی که دیگران رو لعنت میکنه چه آدم خوب باشه چه آدم بد !!! شعور آریایی شما هم شده لعنت کردن ؟؟ نه درسته آخه این حرفا چرا هیشکی جنبه پیشرفت دیگری رو نداره همه منتقدا سوختن از اینکه این فیلم فروش کرده من هم میرن این فیلمو میبینم و هم جدایی نادر رو آخه اصلا مگه یک فیلم طنز به قول آقای منتقم پوپولیستی که حتی فکر نکنم حتی بدونه معنیش چیه و کجا بکار میاد (!!) با یک فیلم درجه یک (بعله آقای محمد یا هرکس برای ما ایرانی ها این فیلم درجه یکه ! چون اگه یک نفر حتی یک منتقد میرفت اون فیلمو میدید کلا هیچکس رو قبول نداشت که میشد مثله این منتقد برنامه هفت شبکه سه که دیگه فکر میکنه خیلی حالیشه ) شماها دوستان عزیز گول این سایت رو خوردین اگه دقت کنید توی هر نقدی یه حرف بیربط و پرتی در مورد هر فیلمی توی هر نقدی زده شده تا شماها رو وادار به کامنت گذاشتن بکنه اون از نقد ملک سلیمان که همه دیگه آتیش گرفتن از بودجش و اینم از پرفروشترین فیلم ایران زمین این سیاسته این سایته

0+1-

دوشنبه 15 فروردين 1390



>>>لیلا:

مخالفان اخراجی ها3 یک طرفه به قاضی میرن. همین مردم آرایی هستند که میرن این فیلمو می بینن و ازش لذت می برن. میخواهید بگید توی ایام نوروز بچه مدرسه ای ها رو از مدرسه بردند اخراجی ها3 را ببینند؟ این فیلم موفقه. تعارف هم با کسی نداره.

0+0-

دوشنبه 15 فروردين 1390



>>>نادر از:

خدا این ده نمکی و امثال ده نمکی رو لعنت کنه که داره شعور مردم آریایی رو زیر سوال میبره

0+0-

دوشنبه 15 فروردين 1390



>>>خیام:

چه باحال!

0+0-

يكشنبه 14 فروردين 1390



>>>رضا انیسی:

کاش این فیلم انقدر فروش نداشت کاش مردم ما هم کمی از هنر سر در میاوردن . اگه از هند سر در نمیارن کاش حداقل متوجه مشدند که به کسی که داره بهشون توهین میکنه میخندند . واقعا نمیتونم چطویر میتونن به جریاناتی که باعث کشته شدن خیلی ها شد به خندند . ( چه تم اصلی که دفاع مقدس باشه و چه جریانات سیاسی که تو 3 نمایش داده ) و اما در جوای خانوم سمیرا این تحریمی که میگی فقط موجی بود که عده ای رو متقاعد کنه که برای کم نیاوردن چند بار برن سینما .

0+0-

شنبه 13 فروردين 1390



>>>سحر:

اخراجی های 3 هم مثل... و ...، به شكل اعم- به يك سيرك دمده مفتضح درجه دو تبديل شده كه عده‌اي روي صحنه به همديگر مي‌پرند و ... و... تاریخ ، گذر زمان همیشه ثابت کرده که نمیشه به شعور شنونده توهین کرد و موفق بود ، قطعاً مردم حتی عامترین بخش مردم تشخیص میدن تمسخر و توهین رو از احترام و تقدیر . این یعنی ابتذال

0+0-

جمعه 12 فروردين 1390



>>>سمیرا:

ماشالله خوبه این فیلم رو تحریم کردن اینقدر اینجا درباره اش بحث و تبادل نظر شده است.

0+0-

پنجشنبه 11 فروردي 



>>>فرود:

اون ایده ی.ایران.در فیلم جالب بود و از نکات خوب فیلم بود ولی حرف های آخر فیلم خیلی شعاری بود و توی ذوق میزد و برعکس این اقای روشنفکر به همه جامون نشست جز دلمون!

0+0-

پنجشنبه 11 فروردي 



>>>روشنفکر:

سلام دوست روشنفکر من. بسیار فکر منوری دارید.عرضم به حضورتون من چقد وقت دارم؟نن جون من هم میدونه این کلیپ پایانی فیلم چیز، بگو دیگه. آها اخراجی های سه خودش خیلی چیزه. منظورم اینه که به اندازه ده تا فیلم جدایی نادر از سیمین می ارزه. شما که از صدقه سری همون رزمنده های هشت سال دفاع مقدس نشستی اینجا تا حالا یه بار به این نکته فکر کردی که توی اون هشت سال که همه ی قدرت ها مث الان تو جبهه مخالف ایران بودن چرا امثال ده نمکی تو جبهه موندن و سنگرا رو خالی نکردن. ده نمکی هرچی که نباشه ، یه آدم با شرفه. اینکه فیلم هاش فروش خوبی دارن هیچ ربطی به نون خوری به نرخ روز نداره. ده نمکی فقط حقایقی رو میگه که خیلیا دوست ندارن گفته بشه. آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

0+1-

پنجشنبه 11 فروردي 



>>>کریم حمیدی:

دزدهای روشنفکر!

0+0-

چهارشنبه 10 فرورد¡



>>>دادا مجید:

داداش من دانلود کردم .کیفیتش زیاد جالب نبود ولی مطلب رو میرسوند .بیچاره ده نمکی تا حالا هرچی ساخته است نسخه قاچاقش بیرون اومده.

0+0-

سه‌شنبه 9 فروردين



>>>محمد2009:

در جواب جناب حمید افشاریhttp://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001091065

0+0-

سه‌شنبه 9 فروردين



>>>حمید افشاری:

نه آقا دروغه. من تحقیق کردم. فیلم بیرون نیامده. خیالتان راحت.

0+0-

سه‌شنبه 9 فروردين



>>>کاظم -ج:

از بس شما و امثال شما منتقدنماها این فیلم را کوبیدید و به این جلبک سبزی ها خط دادید که سرانجام این فیلم بیرون اومد و به هدفتان رسیدید. چون این مقاله انگار مخاطب زیادی داشته است و احتمالا افراد مخالف این فیلم زیاد هستند و این مقاله را خوانده اند و میخوانند خواستم هرکس در دانلود این اثر سهمی داشته باشد دچار کار حرام شده است و هم در این دنیا و هم در آخرت دین سنگینی به گردنش خواهد بود. حالا خود دانید.

0+0-

سه‌شنبه 9 فروردين



>>>رضا :

متاسف شدم خبر دانلود این سیرک پخش شد .البته به نظر من ارزش دانلود کردن هم نداره این فیلم و حیف ترافیک ماهیانه.ولی کسانی که این کار را کرده اند کار اشتباهی انجام داده اند.در مورد نظر این دوستمون با اسم ""پایین ترین""!عزیزم چه ربطی داره به بالاترین ؟!توی بالاترین خود مردم لینک میدهند .پخش کننده ی اصلی این فیلم سایت "هیس"بود!

0+0-

سه‌شنبه 9 فروردين



>>>پایین ترین:

امروز لینک دانلود این فیلم به صورت گسترده در سرتاسر اینترنت گذاشته شده است.آخه خاک بر سرتئن کردن چرا؟؟جرا نباید کپی رایت تو این کشور رعایت بشه؟خیلی ضرر بزرگی به اقتصاد سینما زدید با این کارتون.خیلی!!متاسفم برای کسانی که این کار رو انجام دادند و در صدر انها سایت مزخرف بالاترین

0+1-

سه‌شنبه 9 فروردين



>>>تشکر و ناراحتی:

از جناب ده نمکی بخاطر اینکه فیلم های بد میسازند ناراحت هستم ولی از این جهت که فیلم هایش همه باعث میشود که سینماهای کشور از ورشکستگی بیرون بیایند تشکر میکنم.دستشون درد نکند.

0+0-

سه‌شنبه 9 فروردين



>>>مرد مرده:

تف به اين سينما كه بايد دلمون به فيلمهاي غمناكه فرهادي خوش باشه...سينماي ايران جاي گريه است باور كنيد.......مگه اينكه اقاي فرهادي و يا جووني اقاي مهرجويي بياد فيلم طنز بسازه....در ضمن فيلم مرد مرده رو به همتون پيشنهاد ميكنم

0+0-

دوشنبه 8 فروردين 1390



>>>غلامرضا سجادی:

یه سوال از بازیگران این فیلم داشتم که امیدوارم این مطلب و سوال من رو بخوانند.چند روز پیش یک کلیپی در سایت ها از فیلم اخراجی ها3 پخش شد که گویی از فیلم حذف شده است.کلیپی که آهنگ خواننده ی غربی با اسم "س"کاور شده بود و رویش یه آهنگ تبلیغاتی برای شریفی نیا بود. من یه هیچ وجه نه ادم سیاسی هستم و ....و به هیچ وجه هم به دیدن اینجور فیلم ها نمیروم ولی یک سوال برایم پیش اومد اینکه آخه برادران من چرا بخاطر پول هرکاری میکنید؟به خدا اسم این دلقک بازی ها بازیگری نیست .در پایان این کلیپ جایی بود که بازیگران با دسته ی بیل مثلا گیتار میزدند!!اونم چه بازیگری .جناب آقای عبدی .حالا از اقای حیایی و نوری توقعی نیست ولی جناب آقای اکبر عبدی شما چرا؟شما که ادم برفی و اجاره نشین ها و نان عشق موتور1000و..را که جزو بهترین کمدی های تاریخ سینماست شما چرا دسته ی بیل گرفته اید و گیتار میزنید .به خدا موقع تماشای دیدن این کلیپ کم مانده بود گریه ام بگیرد.به خدا خنداندن خیلی راحت تر از این کارهایی است که شما میکنید.تورو خدا جناب عبدی دیگه این کار هارو انجام نده.

0+0-

يكشنبه 7 فروردين 1390



>>>یاساشین آذربایجان:

ده نمکی فیلم بی نمکی ساخته:lol

0+0-

يكشنبه 7 فروردين 1390



>>>هه هه !:

همهتون ضایع شدین !! که این فیلم بهترینه !!!

0+0-

شنبه 6 فروردين 1390



>>>منگولیا:

تیکه هواشناس خدااااااااااااااااااااااااااااابود!خیلی حال کردم

0+0-

شنبه 6 فروردين 1390



>>>محمد علی ، رامین یا هرکی !:

من موندم چی بگم !! از یه طرف هر کس با این فیلم مخالفت کرده ضایع شده چون فروشش نشان دهنده اینه که پیروزه میدانه ! از طرفی بعضی دوستان میگن که تا الان فیلم انتقادی نداشتیم و از تعریف های موحد معلومه که فیلم مسایل سیاسی را به سخره گرفته ، از طرفی هم هر کسی که فضا رو بسته میدونه حالا اومده فیلمو مسخره میکنه راستش من که موندم چی بگم !! از نظر من بهتره خودمونو خراب نکنیم و هر دوفیلم را دوست داشته باشیم ، جدایی نادر... فیلمی هنری و اخراجی ها ی 3 فیلمی عام پسند ، مانند مقایسه آواتار بفروش معروف !! و فیلم هنری درجه دویی از یک کارگردان معروف ( نه دیگه اگه درجه یکه، شما بمن بگید "توت فرنگی های وحشی " برگمان درجه چنده ؟؟) پس بهتر است بحث آبی یا قرمز ، سونیک یا ماریو ، فلان و فلان ها را کنار بگذاریم و از هر دو لذت ببریم ! موحد شما هم اگر نقدت را وارد این مسئله نمی کردی و جبهه نمی گرفتی ، فکر کنم ، شاید ؛ اصلا فراموشش کن ...؟؟

0+0-

جمعه 5 فروردين 1390



>>>شهروز شهرستانی:

من نمیدونم چرا این فیلم رو با جدایی نادر از سیمین مقایسه میکنند؟؟اصلا قابل مقایسه نیستند.اگر به فروش بود که الان فیلم ترانسفورمرزها باید جزو بهترین فیلم های تاریخ سینما بود!هنر عامل ماندگاری هر اثر است که قطعا جدایی نادر از سیمین این هنر را دارد

0+0-

جمعه 5 فروردين 1390



>>>مرگ بر بی بی سی:

http://www.bbc.co.uk/persian/arts/2011/03/110324_l11_cinema_ekhrajiha_dehnamaki.shtml

0+1-

جمعه 5 فروردين 1390



>>>مرگ بر بی بی سی :

تبریک میگم.سایت بی بی سی در نقدش بر اخراجی ها3 به نقد شما ارجاع داده است و تیکه هایی از نقد منتقد شما را به عنوان گروهی از منتقدان نام برده است.اونجا که در "نقدش نوشته برخی از منتقدان سینمایی" دقیقا منظورش منتقد شما است!لطفا نقد های دشمن شاد کن ننویسید.ممنون از سایت خوبتون

1+2-

جمعه 5 فروردين 1390



>>>روح سینما:

هروقت شاخه گلی برای عروس و مجردها و دلداده ها و یه جیب پر پول پرفروش نشد اونوقت اخراجیها3 هم پرفروش نمیشه!هیچوقت فروش یک فیلم ماندگار یک فیلم رو تضمین نکرده است.30سال دیگه جدایی نادر از سیمین جذابتره یا اخراجیها3؟؟

0+0-

جمعه 5 فروردين 1390



>>>حسین :

این سینما به سینماگراش و کارگزداناش و نویسنده هاش و بازیگراشو و منتقداشو و و وووو همه به هم میان !!!

0+0-

پنجشنبه 4 فروردين



>>>یه کس:

چقدر چرته این فیلم ! ولی آقای منتقم خیلی تونسه تحت تاثیر قرارت بده که حتی در پایان نقدت جمله ای رو از فیلم بیان کردی ، این فیلم اگه تونسته خود شما رو اینقدر تحت تاثیر قرار بده (اگه منتقدی پس از مردم چه انتظاری داری ) ( شرمنده ولی منتقد نیستی که تونسته باهات این کارو بکنه )

0+0-

پنجشنبه 4 فروردين



>>>مارتیک:

برای تمامی عوامل فیلم متاسفم مخصوصا جناب آقای اکبر عبدی.چرا نظر ها رو تاید نمیکنید؟

0+0-

چهارشنبه 3 فروردي



>>>غلام آزادی:

اون عکس ده نمکی خیلی جالب بود

0+0-

چهارشنبه 3 فروردي



>>>اميد:

اي بابا هرچي هم بد بگي بازم اين فيلم پرفروش ميشه باور كن هرچي كه باشه به نظر من امكان نداره كه از اخراجي هاي 2 مزخرفتر باشه.مزخرف تو دنيا زياده به ما چه.فيلم karate kid 2010 رو نقد كن

0+0-

چهارشنبه 3 فروردي



>>>جلبک سبز:

با سلام.خواستم یک نکته بگویم و بروم.شما ها که هی میگویید که در ایران طنز سیاسی و انتقادات سیاسی نیست حالا که این فیلم رو ساختن اینجوری میکنید.من نمیفهمم مشکل شما با این فیلم چیه؟فیلم یک طنز سیاسی خوب بود که انتقادات خوبی هم میکرد.جالب تمام جریانات موافق با آزادی بیان دارند این فیلم رو میکوبند.از سایت شما تا بالاترین و کلمه و جرس و 25 بهمن و فیس بوک و ...!(هرچند که بالاترین هم نقد شما رو گذاشته بود!).خوب چه مرگتونه؟اینم فیلم سیاسی که با همه سیاستمداران شوخی کرده است و کارهایشان را نقد کرده است.باز بگویید در ایران آزادی بیان نیست.البته شماها و امثال شماها خفه بشید بهتره.

0+0-

سه‌شنبه 2 فروردين



>>>ساندیس نمکی:

اون پوستر صفحه اول سایت را بردارید.این پوستر به هرچی آزادیخواهه توهین کرده است.از شما بعید بود ساندیس بخورید

0+0-

سه‌شنبه 2 فروردين



>>>سوشا نظری:

به اون مجری صداوسیما پول داده بودند تو ی برنامه نوروزی میگفت شاید جدایی نادر از سیمین اکران نشه و تلویزیون حق پخشش رو بخره و همین عید امسال پخشش کند.مملکت اگه درست و درمان بود کمه کم 3 ماه حبس داشت این حرفآی آقای مجری!مثلا چی؟میخوان مردم این فیلم جدایی نادر از سیمین رو نبینند.واقعا متاسفم .من میخواستم برم اخراجی ها3 رو با خانواده ببینیم ولی بخاطر این کار کثیف صداوسیما نمیرم .به جاش میریم جدایی نادر از سیمین.

0+0-

سه‌شنبه 2 فروردين



>>>فرود کریمی:

سخت است فهماندن چيزي به كسي كه براي نفهميدن آن پول مي گيرد(شاملو)

0+0-

سه‌شنبه 2 فروردين



>>>قیصر:

من نفهمیدم چرا موقع تماشای این فیلم انقدر سوت و کف میزدند؟

0+0-

سه‌شنبه 2 فروردين



>>>سید رضا حکیم:

خیلی فیلم خوب و با مفهومی بود.جناب ده تمکی دست شما درد نکند . تو مدت فیلم در سینما فقط میخندیدم

0+0-

دوشنبه 1 فروردين 1390



>>>میلاد:

حیفه پول نیست بدی این فیلم آشغال رو ببینی؟!!! حالا کپی رایت دوستان آوردن میبینیم

0+0-

دوشنبه 1 فروردين 1390



>>>حسن:

برای همه شما متاسفم فیلمهای اخراجی ها از 1 تا 3 یه شاهکار بی نظیر بوده است...کسانی که میخواهند این فیلم را خراب کنند خوب میدانند که مسعود ده نمکی یک اسطوره در روند فیلمسازی ایران است ولی حسادت به انها اجازه نمیدهد تا این را بگویند ولی به نظر من عالی بود........قربون دستان مسعود ده نمکی........

0+1-

دوشنبه 1 فروردين 1390



>>>سیدغلام علی حنیفی:

میبینم که آقایون اصلاح طلب اساسی دچار سوزش شده اند.اشکال نداره .بزرگ میشید فراموش میکنید

0+1-

دوشنبه 1 فروردين 1390



>>>ايراني:

بابا بايد اخراجي ها رو تحريم كنيم تا ده نمك توهين نكنه

1+0-

دوشنبه 1 فروردين 1390



>>>0912..3:

این نقد فیس بوک رو ترکونده.دمتون گرم.بهترین عیدی برای ما این نقد منفی بر فیلم اخراجی ها3 بود.سال نو مبارک

0+0-

دوشنبه 1 فروردين 1390



>>>مریم کیکاووسی:

واقعا برای بازیگران این فیلم متاسفم.نمیدونم چجور قراره جوابگوی مردم باشند.واقعا وقت و پولم تلف شد.آقای ده نمکی پولی که بابت فیلمت دیدم حرامه.خیلی فیلم بدی ساخته بودی.

0+0-

يكشنبه 29 اسفند 1389



>>>سوسن خانم:

چماق داران3

1+0-

يكشنبه 29 اسفند 1389



>>>نادر:

موحد جان با این نقدت نشان دادی که خیلی مرد هستی .دمت گرم .خوب این فیلم های آشغال و سطح پایین مثل "ملک سلیمان". "اخراجی ها3"رو کوبیدی!امیدوارم به راهت ادامه بدی .سال نو مبارک و همیشه سبز باشید

0+0-

يكشنبه 29 اسفند 1389



>>>چرا؟؟:

لعنتی های بزدل نظر ها رو سانسور نکیند.این نقد هم از روی این سایت بردارید.اخراجی ها3تحریمه و هرکس به دیدن این فیلم بره به شعورش توهین کرده است.کسی که تا دیروز دوربین را با باطوم میشکست حالا واسه ما شده کارگردان سینما.

0+0-

يكشنبه 29 اسفند 1389



>>>جاوید:

برای تمام کسانی که این فیلم را میبینند متاسفم چرا که ما در هیچ جایی از دنیا نمیبینیم که قهرمانان کشور خود را به سخره بگیرن بلکه انان را به یک ابر قهرمان تبدیل میکنند حتی بیشتر به ابر قهرمان های خیالی بها میدهند و مردم چنین انسان هایی را میپزیرند اگر به سایت imdb سری بزنید و نام این فیلم ها را جستجو کنید میبینید که از امار بالای امتیاز مردمی برخوردار است حتی فیلم جدید عباس کیا رستمی(Certified Copy) امتیاز 7.3 گرفته حال ما به با دیدن فیلم هایی همچون اخراجیها به اعتقادات و اندیشه های یکدیگر میخندیم من این فیلم را تماشا نخواهم کرد چه جناه چپ باشد چه جناه راست مهمترین چیز احترام گذاشتن به عقاید دیگران است چه ابی چه قرمز هر 2 قابل احترام هستند این توصیه های من بود اگر دوست دارید این فیلم را ببینید ما برای تفکرات شما احترام قائل هستیم

0+0-

يكشنبه 29 اسفند 1389



>>>محمد:

داداش من فقط يه داستان اسباب بازي 3 رو داريم كه تركوند ....اخراجي هاي 3 خيلي بتونه خودش ميتركونه........دهنمكي من عروسكهاي داستان اسباب بازي 3 رو از شخصيتهاي فيلم تو بيشتر دوست دارم....

0+0-

يكشنبه 29 اسفند 1389



>>>ب.م.م:

این نقد رو خواندم یاد خاطرات غم انگیزم افتادم.

0+0-

يكشنبه 29 اسفند 1389



>>>منوجهر-خ:

اینجور فیلم ها برای ضریب هوشی های زیر 70مناسب است.چون اینجور افراد زیاد نیاز به فکر کردن در خودشان نمیبینند.متاسفم برای ده نمکی که واقعا به قول آقای منتقم سیرک بزرگی ساخته بود.

1+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>ورودیها3:

جدایی نادر از سیمین اخراجی ها رو چیکار میکنه؟؟سوراخ سوراخش میکنه!(اشاره به پوستر لنگ فیلم)

0+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>از طرف نادر و سیمین:

دوستان لطفا اطلاع رسانی کنید::سینماهای نمایش دهند جدایی نادر ازسیمین== سینما آزادی : 10:30 و 12:45 و 15:00 و 17:15 و 19:30 و 21:45 و 13:59 سینما فرهنگ : 11:30 و 13:30 و 15:30 و 17:30 و 19:30 و 21:30 سینما استقلال : 11:00 و 13:00 و 15:00 و 17:00 و 19:00 و 22:45 ... استقلال ،فرهنگ،آزادی،پردیس ملت،اریکه ایرانیان،پردیس شکوفه،پردیس زندگی،جوان،موزه سینما،عصر جدید،آستارا،بهمن،سپیده،فلسطین،گلریز،ماندانا،پردیس تماشا،مرکزی،فردوسی،کارون،پایتخت (خواهشا نظرم رو منتشر کنید)

0+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>یک شهروند:

توی این مملکت فقط و فقط میز مهمه و جهت باد.اون روزنامه نگار امریکایی هم لابد یه روزنامه ای در حد روزنامه درجه ی 4 است.وگرنه اصلا اخراجی ها اصلا عددی نیست که بخوان بهش بپردازند.من نمیدونم کی اینا رو کارگردان میکنه؟

0+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>محمد2009:

دمت گرم.با این جور فیلم های سخیف باید همینجوری برخورد شود تا احدی حق توهین به ملت ایران و شهدای دفاع مقدس و رزمندگان را نداشته باشد و نخواهد از آنها پول بیرون بکشد.

1+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>مرجان :

جناب اقای منتقم منتقد!!این فیلم برای مردم ساخته میشود و فقط اهداف مادی را نگاه میکند و این حرف هایی که ده نمکی درباره فیلم های اخراجی ها میشزند همش در حد شعار است.از کنار این فیلم باید گذشت و اصلا نگاهی هم به آن نکرد

1+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>حسین کیمیا:

اون جمله ی پازل که گفته ای کاملا درست است.انگار از وسط های فیلم کنترل از دست کارگردان خارج میشه و میزنه به جاده خاکی.فیلمنامه فیلم خوب نیست

0+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>یاشار:

سال نو مبارک موحد جان.بی خودی سال نو خودت را با این فیلم ها خراب نکن.ولی حرف های بسیار خوبی در مقاله ات زده بودی که خیلی خوشم آمد.ممنون

0+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>عباس تهراني:

موحد عزيز چرا قلمتو با نقد اين فيلم آلوده كردي ؟

0+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>سمیرا ستایش:

باسلام.از قسمت اول و دومش چه خیری دیده ایم که از قسمت سومش ببریم.سه گانه اخراجی ها از ضعیف ترین فیلمهای این سالهای اخیر است که باعث سرافکندگی ایران است که پرفروشترین فیلمش چنین بنجلی است.

0+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>سپهر:

یعنی انقدر این فیلم چرته؟فکر نمیکنم.

0+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>پویا :

بگم بگم؟؟قربونت بشم من موحد جان!جمله آخر نقدت از کل اخراجی ها3 خنده دار تر بود.استاد سلحشور هم انتخاب شدند.

0+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>سلیمان سعیدی:

نونی که به نرخ روز خورده شود خوردن ندارد.حالا اگه با مسخره کردن افراد به دست بیاد چه بدتر.این اقای ده نمکی هم داره ادای آدم های خوب رو در میاره ولی ...!امثال دهنمکی همه چیز را فدای گیشه میکنند.

0+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>مهرداد:

داداش من هنوز اکران عمومی نشده که میگی تماشاگر فیلم رو پس میزند!!!!! چطوره این کارگردان هم از ساخت فیلم محروم بشه - شاید اون موقع مثل اونای دیگه بیاید بگید بهترین کارگردانه :دی

0+0-

شنبه 28 اسفند 1389



>>>علي:

متاسفم براي ده نمكي و اين مملكت و كسايي كه بخوان اين فيلم كاملا سياسي رو ببينن

1+0-

جمعه 27 اسفند 1389



>>>سیدرضا اردلان:

از ده نمکی انتظاری بیش از این نمیرود.شما هم سطح توقعتان را مثل من پایین بیاوردی.نکنه انتظار داشته اید که یه روزنامه نگار بخواد سرباز رایان بسازه؟

1+0-

جمعه 27 اسفند 1389



>>>ش-کمره:

پرده سینما خداحافظ.احتمالا چند روز دیگه به خاطر انتشار این نقد فیلتر میشی.دلمون برات تنگ میشه.

0+1-

جمعه 27 اسفند 1389



>>>شروین :

بازدوباره قضیه ملک سلیمان تکرارمیشه و الان...!

0+0-

جمعه 27 اسفند 1389



>>>شقایق شوقی:

این چیه؟؟فیلمه یا سیرک؟

1+1-

جمعه 27 اسفند 1389



>>>سهیل:

من سی دی غیر قانونی اش اومد بیرون میخرم و کپی میکنم و به همه دوستام میدم.اون تیکه هیئت امنا هم خیلی خنده دار بود .دمت ولرم

1+1-

جمعه 27 اسفند 1389



>>>م.حسینی:

غلط کردی تو که اخراجیها3 رو نقد میکنی .شما در حدی نیستی که بخوای چنین فیلمی رانقد کنی.

0+3-

جمعه 27 اسفند 1389



>>>یوگی:

شما نگاه کنید به پوستر فیلم!!! وقتی عکس لنگ که سوراخ سوراخ شده میشه معرف یه فیلم دیگه ببینید چه فیلمیه این فیلم.فیلم اخراجی ها با اینکه در ظاهرسفارشی نیست ولی در باطن یک فیلم سفارشی است.

1+1-

جمعه 27 اسفند 1389



>>>ساسان:

سیرک رو خوب اومدی.این فیلم تحریمه و هرکس که بره اونو نگاه کند انگار داره به شعورش توهین میکنه.ممنون میشم کامنتم را منتشرکنید

1+1-

جمعه 27 اسفند 1389



>>>سارا24ساله:

موحد چرا تازگیا فیلم های آشغال رو نقد میکنی؟؟آخه کسی این فیلم رو میره سینما که شما نقدکرده ای؟عیدتونم مبارک

1+2-

جمعه 27 اسفند 1389



>>>ایدین یلدایی:

ایوووووووووووووووووووووول!حاج موحد رو ایول!!

0+2-

جمعه 27 اسفند 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.