پرده سینما

«چه خوبه که برگشتی» نظر منتقدان را جلب نکرد؛ داریوش مهرجویی به برج میلاد نیامد

سارا طاهرمقدس









 

نشست فیلم سینمایی چه خوبه که به برگشتی ساخته داریوش مهرجویی برگزار نشد. برخی عدم حضور مهرجویی در برج میلاد را ترس از منتقدان دانستند!

 

نمایی از فیلم چه خوبه که برگشتیفیلم سینمایی چه خوبه که برگشتی صبح امروز در برج میلاد برای اهالی رسانه به نمایش درآمد اما پس از آن به دلیل عدم حضور عوامل این فیلم، نشست پرسش و پاسخ برگزار نشد.

مهناز افشار، رویا تیموریان، حامد بهداد، رضا عطاران و حسن پورشیرازی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

به گفته بسیاری از منتقدان این فیلم سینمایی مجموعه ای آشفته از لودگی هایی بود  که پشت سر هم چیده شده بودند و این فیلم به دلیل کاستی های بی حد و حصرش نتوانست نظرات مثبت منتقدان را به سوی خود جلب نماید.

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما اغلب منتقدان و خبرنگاران فیلم مهرجویی را فیلمی بسیار ضعیف برشمردند و برخی نیز پا را از این حد فراتر نهاده و گفتند که دیگر مهرجویی برای همیشه افول کرده است.

این در حالی بود که از روزها قبل بسیاری از اهالی رسانه به انتظار فیلم جدید مهرجویی نشسته بودند اما این انتظار باعث شد تا آن ها یکی از امیدهای بزرگ دیگر این دوره از جشنواره را از دست بدهند.

بسیاری بر این عقیده هستند که دوران افول مهرجویی از فیلم آسمان محبوب آغاز شد و با نارنجی پوش ادامه پیدا کرد و با چه خوبه که برگشتی به تکامل رسید!

در نهایت باید گفت که آروز داشتیم مهرجویی با چه خوبه که برگشتی به دوران اوج اجاره نشسن ها، هامون، بانو و غیره بازگردد اما چه بد که برنگشتی کارگردان موج نوی سینمای دیروز ایران!!!


 تاريخ ارسال: 1391/11/18
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>farid 29:

فقط یه رضا عطاران داشت و بس و اگر عطاران و بگیریم از فیلم، هیچ می شه کل فیلم حامد بهداد که افتضاح و مصنوعی بود !!! مثل همیشه خودش بود و بازی نکرد

1+0-

پنجشنبه 19 بهمن 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.