پرده سینما

گیشه ها در انتظار رونق؛ چهار فیلم جدید به مناسبت عید فطر روی پرده سینماها رفت

پرده سینما









وضعیت گیشه سینماها در ماه مبارک رمضان مانند سال های پیشین رونقی نداشت و اینک با اکران چهار فیلم جدید انتظار می رود تا در ماه های پایانی سال گیشه سینماها از رونق نسبی برخوردار شود.

 

طناز طباطبایی در نمایی از فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشندهبه گزارش سایت پرده سینما از امروز چهار فیلم جدید اکران عید سعید فطر روی پرده های سینماها رفتند.

دهلیز به کارگردانی بهروز شعیبی در گروه سینمایی آزادی، فرزند چهارم به کارگردانی وحید موسائیان در گروه سینمایی قدس، هیس، دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده در گروه سینمایی آفریقا و جا به جا به کارگردانی علی توکل نیا در گروه سینمایی عصر جدید، فیلم هایی هستند که از ساعات آغازین امروز روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته اند. همچنین از هفته آینده فیلم هیچ کجا هیچ کس به کارگردانی ابراهیم شیبانی نیز اکران خود را آغاز خواهد کرد.

با توجه به تنوع ساختاری و داستانی فیلم های مزبور انتظار می رود تا طیف های مختلف از این فیلم ها استقبال کرده و سردی بیش از انتظار گیشه ها در چله تابستان را رونق بخشند!

لازم به ذکر است فیلم های چه خوبه که برگشتی به کارگردانی داریوش مهرجویی، گذشته به کارگردانی اصغر فرهادی و سایر فیلم های اکران گذشته نیز به صورت تک سانس در برخی از سالن های سینما به اکران خود ادامه می دهند.

به گزارش سایت پرده سینما خلاصه داستان و اسامی عوامل این چهار فیلم سینمایی بدین شرح است:

 

دهلیز

رضا عطاران در نمایی از فیلم دهلیز

 

در خلاصه داستان دهلیز آمده است: شیوا سرپرست خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند. با رسیدن نامه ای زندگی آنها دچار تحول می شود...

رضا عطاران، هانیه توسلی، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، نگار عابدی و غیره در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

هیس، دخترها فریاد نمی زنند

شهاب حسینی و مریلا زارعی در نمایی از فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

 

هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند به بررسی مسائل دختران جوان می‌پردازد و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌شناسی می‌‌کند. مرتضی پورصمدی فیلمبرداری این فیلم سینمایی را برعهده داشته است. شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، امیر دژاکام و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. تهیه‌کنندگی این پروژه برعهده پوران درخشنده است.

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان سینمای ایران روبرو شد.

 

فرزند چهارم

مهدی هاشمی و مهتاب کرامتی در نمایی از فیلم فرزند چهارم

 

داستان فیلم فرزند چهارم سفری است به آن سوی آفریقا جایی که شرافت انسانی در گیرو دار جنگ و قحطی سربلند بیرون می‌آید.

در این فیلم مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حسین محب‌اهری، ناصر گیتی‌جاه، معصومه قاسمی‌پور، زهرا برومند، ساناز زرین مهر و حامد بهداد بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نارضایتی اغلب منتقدان سینمای ایران را به همراه داشت.

 

جا به جا

اکبر عبدی در نمایی از فیلم جا به جا

 

قصه فیلم جابه جا درمورد یک آدم ساده‌ای است که با فرمانده زمان جنگ جابجا می‌شود.

اکبر عبدی، جواد عزتی، سمانه پاکدل، افسانه چهره‌آزاد، مهران غفوریان، مهران رجبی، شیوا خسرو مهر، گیتی قاسمی، پریسا رضایی، ناصر گیتی جاه و المیرا عبدی در این فیلم کمدی به ایفای نقش پرداخته اند.


 تاريخ ارسال: 1392/5/9
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>کریم رئیسی:

ممنونم

0+0-

پنجشنبه 10 مرداد 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.