پرده سینما

بازگشت به خانه برای درمان؛ جراحت رابرت دنیرو هنگام ساخت فیلم تازه اسکورسیزی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رابرت دنیرو بازیگر مطرح سینمای آمریکا در حالی که مشغول بازی در فیلم جدید اسکورسیزی بود، مجروح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، رابرت دنیرو که برای فیلمبرداری فیلم «قاتلان ماه کامل» جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی در اوکلاهما حضور داشت، به دلیل جراحت به خانه‌اش در نیویورک بازگشت.

این فیلم که در اوکلاهما در حال فیلمبرداری است با بازی رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو ساخته می‌شود.

هنوز روشن نیست جراحت دنیرو تا چه حد جدی است؛ اما این جراحت سر صحنه فیلمبرداری ایجاد نشده بلکه در زمان استراحت وی رخ داده و پای او آسیب دیده است.

«قاتلان ماه کامل» که برای اپل تولید می‌شود در مناطق سرخپوست نشین باتلسویل، پاهوسکا و اوسیج کانتی در اوکلاهما فیلمبرداری می‌شود.

گفته شده دنیرو پنج‌شنبه راهی نیویورک شد تا جمعه به اقدامات پزشکی بپردازد.

البته قرار بود وی به زودی چند هفته‌ای از تولید فاصله بگیرد و هنوز روشن نیست که آیا او دوباره در مکان فیلمبرداری حاضر می‌شود یا خیر.

به گفته نشریات محلی خیابان‌های یکی از محله‌های تولید فیلم در هفته‌های اخیر حسابی به هم ریخته شده بود تا فضای سال ۱۹۱۹ را تداعی کند و اتومبیل‌های قدیمی نیز در خیابان‌ها حرکت می‌کردند و در صحنه‌ای از فیلم دنیرو در حال راندن یکی از اتومبیل‌های قدیمی دیده شده بود.

این فیلم با بودجه نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار ساخته می‌شود و دوشنبه گذشته اولین عکس رسمی فیلم از صحنه‌ای با حضور دی کاپریو در اینستاگرام وی منتشر شده بود.


 تاريخ ارسال: 1400/2/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.