پرده سینما

هشدار تهیه کننده «بتمن» به کریستوفر نولان: شکست ات می‌دهیم!

پرده سینما



 

 

 

 

 

 

«بتمن» فیلمی جدی‌تر و تاریک‌تر

 

تهیه‌کننده «بتمن» به کریستوفر نولان هشدار داد و گفت او و «شوالیه تاریکی» را شکست می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امپایر، دیلن کلارک تهیه‌کننده «بتمن» در مصاحبه‌ای با نشریه سینمایی امپایر گفت: مستقیم به کریس نولان گفته‌ام که ببین، ما سعی می‌کنیم بهترین بتمنی که تاکنون ساخته شده را خلق کنیم و سعی می‌کنیم شما را شکست دهیم.

وی افزود: مت ریوز کارگردان این فیلم علاقه‌مند بوده تا این شخصیت را تا اعماق عاطفی قلبش بررسی کند و تصویری متفاوت از آن ارایه دهد.

منتقدان «بتمن» ریوز را درست مانند «شوالیه تاریکی» در میان بهترین‌های ژانر ابرقهرمانی قرار داده‌اند و پیتر دبروژ در این باره نوشته است حتی کریستوفر نولان که سعی کرد سطوح بی‌سابقه‌ای از رئالیسم و جاذبه‌های یک حماسه را به بتمن بدهد، نتوانست در ادامه «بتمن» در سال ۲۰۱۲ از آن فراتر برود. اکنون کاری که مت ریوز می‌توانست بکند این بود که فیلمی تیره‌تر از «شوالیه تاریکی» بسازد، مرگ‌بارتر از «زمانی برای مردن نیست» و طولانی‌تر از «تلماسه» و با خلق یک بتمن جدی‌تر، به تنهایی شخصیت مستقل خودش را روی پرده ببرد.

در هر حال در گیشه فروش روشن می‌شود که «بتمن» تا چه حد موفق بوده و در حالی که «شوالیه تاریکی» بدون توجه به تورم، در آمریکا ۵۳۳ میلیون دلار و در دنیا یک میلیارد دلار فروخت، باید دید «بتمن» ریوز می‌تواند انتظار فروش تا ۱۴۰ میلیون دلار را برای افتتاحیه خود ثبت کند؟


 تاريخ ارسال: 1400/12/13
کلید واژه‌ها: بتمن، کریستوفر نولانف شوالیه تاریکی، کریستوفر ، مت ریوز

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.