پرده سینما

نام پنجاهمین فیلم وودی آلن اعلام شد

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

نام فیلم پنجاهم وودی آلن اعلام شد/ «کودتای شانس» در بازار برلین

در حالی که از جدیدترین و شاید آخرین فیلم وودی آلن با عنوان «کودتای شانس» یاد شده، اعلام شد این فیلم فرانسوی زبان در بازار فیلم اروپا در جشنواره فیلم برلین به خریداران عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، پنجاهمین فیلم بلند وودی آلن که اولین فیلم فرانسوی زبان وی هم هست با نام «کودتای شانس» (Coup De Chance) در بازار فیلم اروپای جشنواره فیلم برلین، هفته آینده به خریداران بین‌المللی عرضه می‌شود.

شاید شخصیت وودی آلن دیگر برای برخی از آمریکایی‌ها جذاب نباشد اما توزیع کنندگان بین‌المللی به دنبال فیلم جدید وی هستند و این فیلم که از آن به عنوان «کودتای شانس» یاد شده با بازی بازیگران فرانسوی خریداران خود را دارد.

در این فیلم لو دی لاژ، والری لمرسیه، ملویل پولاد و نیلس اشنایدر بازی کرده‌اند و وودی آلن از آن به عنوان داستان رمانس، عشق و خشونت در پاریس معاصر یاد کرده و افزوده: همه فیلم در پاریس فیلمبرداری شده و کمی هم در اطراف شهر می‌گذرد و درباره رابطه عاشقانه بین ۲ جوان است که دوستانی قدیمی هستند و کارشان به خیانت و در نهایت جنایت می‌انجامد.

در این فیلم آلن بار دیگر با فیلمبردار برنده اسکارش ویتوریو استورارو همراه شده که «کافه سوسایتی» و «یک روز بارانی در نیویورک» را هم برایش فیلمبرداری کرد و شماری از همکاران فیلم‌های قبلی‌اش از جمله آلیسا لیپسلتر تدوین‌گر فیلم‌های «نیمه شب در پاریس» و «یاسمین آبی» و طراح لباس سونیا گرانده که در «نیمه شب در پاریس» و «به رم با عشق» همکاری کرده بود را با خود داشت.

وست‌اند فیلمز سازنده این فیلم در بیانیه‌ای اعلام کرده بسیار هیجان‌زده است که به همکاری‌اش با وودی آلن و تیم وی ادامه داده و افزوده «کودتای شانس» همه عناصر یک تریلر مدرن را با بازیگرانی فرانسوی دارد.

یافتن خریدار در بازار آمریکا ممکن است هنوز چالش‌انگیز باشد زیرا در جنبش «می تو» پس از آن که آلن مجددا به آزار جنسی دخترخوانده‌اش «دیلن فارو» در کودکی متهم شد، پرونده‌ای که بسته شده بود دوباره نزد افکار عمومی جامعه باز شد و آمازون قراردادی چند ساله که سال ۲۰۱۶ به مبلغ ۶۸ میلیون دلار با وی بسته بود را لغو کرد و ۲ فیلم آخر وی «فستیوال ریفکین» و «یک روزبارانی در نیویورک» تنها اکرانی کوچک یافت.

با وجود همه این مناقشه‌ها در آمریکا، آلن با کارش ادامه داد و در اروپا همچنان قدر خود را حفظ کرده است.

فیلمبرداری این فیلم در اکتبر ۲۰۲۲ انجام شد.


 تاريخ ارسال: 1401/11/24
کلید واژه‌ها: Coup De ChanceT کودتای شانس،پنجاهمین فیلم وودی آلن

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.